16/12/2008 12:28

Windows Live Messenger 2009 Release Candidate uitgebracht!


Er zijn nieuwe beta-versies verschenen van Windows Live Messenger en de ander Windows Live diensten in Windows Live Wave 3. De nieuwe Messenger is te vinden op de officiële en staat ook op MastaLine als download. Nieuwe functies zijn ondermeer het volledig aanpassen van contactpersonenlijst (ook tabs en updates kunnen uitgeschakeld worden) en de layout is iets veranderd. Verder nog opmerken dat Messenger Plus! Live Beta nog NIET compatibel is en er nog geen nieuwe versie is uitgebracht.

Een fout:
- Als je op meerdere locaties bent ingelogd, wil de skin van het contactpersonenlijst soms niet veranderen. Na een aantal keer herveranderen lukt dit wel.

Bas & Jona bedankt voor het melden!

Download Windows Live Messenger 9.0 Release Candidate (Nederlandse versie)
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (64)

Reageren
  1. Xaero

    Nice. Morgen maar proberen.

    Is die vage bug van smileys er eigenlijk al uit?

    Bewerkt door Xaero op di 16-12-2008 om 12:43
    di 16-12-2008 om 12:42
  2. Eejjay

    hmm, ik kan hem niet installeren, omdat volgens hun die versie al geinstalleerd is ..?

    di 16-12-2008 om 12:44
  3. Brambo

    Windows Live Messenger 2009 Beta gebruikers: download hier een werkende beta versie van Messenger Plus! Live.

    http://www.msgp...e.net/download/

    En die doet het bij mij ...

    Bewerkt door Brambo op di 16-12-2008 om 12:57
    di 16-12-2008 om 12:57
  4. Sparky

    Geweldig Misschien wel best even nieuwe screenshots plaatsen?
    En misschien ook maar even de WLM patchter updaten

    di 16-12-2008 om 13:11
  5. Barthes100

    Quote: eejjay

    hmm, ik kan hem niet installeren, omdat volgens hun die versie al geinstalleerd is ..?


    Oude versie deïnstaleren en de nieuwe versie dan instaleren.

    Dan moet hij werken..!

    di 16-12-2008 om 13:12
  6. Wii0fan

    Ziet er goed uit! (bericht vanaf Windows 7 )

    di 16-12-2008 om 13:31
  7. Hunter

    de universal path werkt niet op deze versie bij mij wie kan me helpen groetjes theo

    di 16-12-2008 om 14:02
  8. Claes

    Quote: xaero

    Nice. Morgen maar proberen.

    Is die vage bug van smileys er eigenlijk al uit?

    Die bug is er uit.

    di 16-12-2008 om 15:11
  9. Gamepie56

    plus! krijg ik hier niet aan de praat hoor.. ook na verwijderen/opnieuw installeren niet. Werkt half.


    Ballen schieten!! .. Zo verslavend
    di 16-12-2008 om 15:42
  10. Stephen

    Mooi!

    De Wave 3 bètaversie werkte nog niet goed op Windows 7.
    Nu wel


    Windows 7 Centraal Topic | Microsoft Office 2010 Centraal Topic
    di 16-12-2008 om 16:05
  11. Vulliw

    WLM Universal Patch werkt niet, deze is een oude patch
    Als het kan graag deze patch vernieuwen a.u.b.!!!!!

    di 16-12-2008 om 16:28
  12. Robin2130

    Quote: brambo

    Windows Live Messenger 2009 Beta gebruikers: download hier een werkende beta versie van Messenger Plus! Live.

    http://www.msgp...e.net/download/

    En die doet het bij mij ...

    Hij werkt half en die versie werkt niet op deze RC versie.

    di 16-12-2008 om 17:40
  13. Patje

    Quote: xaero

    Nice. Morgen maar proberen.

    Is die vage bug van smileys er eigenlijk al uit?


    dies alleen bij vista heb ik gemerkt want op mijn multiboot met xp en vista heb ik alleen maar bugs op vista

    di 16-12-2008 om 19:31
  14. Amahl

    suppersnelle meneer van apatch is vandaag al druk geweest (download apatch)
    nu nog hopen dat plus snel komt

    Bewerkt door Amahl op di 16-12-2008 om 23:05
    di 16-12-2008 om 23:04
  15. Rogeraxis

    Is er een mogelijkheid om Groepen te verwijderen? en favorieten?


    De klant is altijd koning...
    wo 17-12-2008 om 00:27