19/02/2009 13:40

MastaLine presenteert MastaMessenger.com!


MastaLine lanceert vandaag een nieuwe Web Messenger service genaamd MastaMessenger. In samenwerking met een internationaal bedrijf bieden we een compleet Nederlandstalige webmessenger. MastaMessenger biedt ondersteuning aan de volgende messengers: MSN, Yahoo, Gtalk en AOL. Deze webmessenger heeft een bijpassende domein gekregen, namelijk MastaMessenger.com, zodat je rechtstreeks toegang hebt tot deze dienst. Overal en altijd online MSN\'en doe je voortaan op MastaMessenger.com.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (65)

Reageren
  1. Stephen

    Jeuj.

    Bewerkt door Stephen op do 19-02-2009 om 13:50
    Windows 7 Centraal Topic | Microsoft Office 2010 Centraal Topic
    do 19-02-2009 om 13:50
  2. Shaun

    Grappig:\')

    Die ga ik aanbevelen aan iedereen van school

    Ik vind btw dat er een nieuwe menu-knop moet komen met : MastaMessenger.

    Bewerkt door Shaun op do 19-02-2009 om 13:51

    KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    do 19-02-2009 om 13:50
  3. Mike

    Altijd handig .

    do 19-02-2009 om 13:50
  4. Thomasv6

    Leuk gemaakt, zal het binnenkort eens uitproberen

    do 19-02-2009 om 13:51
  5. Roboo

    Ik las het net in bericht van Fastfox, leuk initiatief :\')..

    do 19-02-2009 om 13:52
  6. Robbert159
    do 19-02-2009 om 13:53
  7. Burddie

    Jeej, beter dan SMScenter, shop en dat soort troep iig

    do 19-02-2009 om 13:55
  8. Joshoon

    Is ons wachtwoord dan wel veilig?
    Want met dit soort dingen worden ook vaak grappen enz uitgehaalt.

    do 19-02-2009 om 13:56
  9. Eagle

    Zeker stoer (b)

    do 19-02-2009 om 13:57
  10. Boothill

    Ziet er goed uit Al zou ik het vetter vinden als jullie een applicatie hier voor maken.

    do 19-02-2009 om 13:58
  11. Burddie

    Quote: joshoon

    Is ons wachtwoord dan wel veilig?
    Want met dit soort dingen worden ook vaak grappen enz uitgehaalt.

    Nee joh, alle wachtwoorden worden veilig opgeslagen en dan doorverkocht aan grote hack bedrijven zodat op ML nooit meer advertenties hoeven komen te staan. :\')
    Je mag er toch wel vanuit gaan dat Onneaw zijn systemen goed test.

    do 19-02-2009 om 13:58
  12. Joshoon

    Quote: burddie

    [..]
    Nee joh, alle wachtwoorden worden veilig opgeslagen en dan doorverkocht aan grote hack bedrijven zodat op ML nooit meer advertenties hoeven komen te staan. :\')
    Je mag er toch wel vanuit gaan dat Onneaw zijn systemen goed test.


    Je weet maar nooit tegenwoordig

    do 19-02-2009 om 13:59
  13. Jrq

    chilll, beter dan die ebuddy shit xD