23/03/2009 15:51

Update: Messenger Plus! Live 4.81


Er is weer een nieuwe versie van Messenger Plus! Live uitgebracht. Deze versie wordt gekenmerkt met versienummer 4.81.358. Er zijn geen grote veranderingen ten op zichte van versie 4.80, het zijn voornamelijk wat bugfixes en enkele compabiliteitsverbeteringen. Onder andere uninstaller zal sneller functioneren en er is een nieuwe manier voor het (onder) steunen van Messenger Plus Live!

Simmie bedankt voor het melden!

Download Messenger Plus! Live 4.81
Lijst met veranderingen (Engels)
Door Eagle In Instant messaging Bron MsgPlus.net

Reacties (17)

Reageren
  1. Roboo

    Wow, nieuws op mastaline~!

    BTW, bronlink needs a fix.

    Bewerkt door Roboo op ma 23-03-2009 om 16:10
    ma 23-03-2009 om 16:10
  2. Frezo

    Fixed: Log Viewer does not display long chat logs properly when Internet Explorer 8 is installed (I consider this to be a bug in the way IE8 emulates IE7 for WebBrowser controls with Transitional XHTML).

    Die is het nog wel het handigst aan deze kleine update


    ma 23-03-2009 om 16:18
  3. Darkmark

    Jeuj

    ma 23-03-2009 om 17:23
  4. Xmarkx

    Geweldige update


    En je hebt mensen die negatieve kudos krijgen en dan net doen alsof hun
    grootste doel is om de meeste negatieve kudos te krijgen
    ma 23-03-2009 om 17:32
  5. Patje

    jeej wat heb ik nou aan een uninstaller

    Bewerkt door Patje op ma 23-03-2009 om 17:49
    ma 23-03-2009 om 17:48
  6. Kartmans

    Ik download hem wel wanneer die aangeeft dat er een update is :\').

    ma 23-03-2009 om 17:48
  7. Marijn

    Mooi!


    "Two is better than one."
    ma 23-03-2009 om 17:49
  8. Fastfox

    Nais.

    ma 23-03-2009 om 18:04
  9. Pwnd

    Toch een beetje jammer dat er steeds updates moeten komen ipv dat er gewoon meteen 1 goede is .. nja fijn dus =D

    ma 23-03-2009 om 18:57
  10. Simmie

    Quote: Pwnd
    Toch een beetje jammer dat er steeds updates moeten komen ipv dat er gewoon meteen 1 goede is .. nja fijn dus =D
    Lol? Dat kun je beter zeggen aan microsoft. Msgplus is goed bezig

    ma 23-03-2009 om 19:14
  11. Amahl

    Ik heb gelezen dat je die photo sharing uit kan schakelen, maar hoe moet je dat nou uit schakelen ?

    ma 23-03-2009 om 19:44
  12. Lendra

    :\')


    vuurwerkforum


    Tja ik zou \'t is weg kunnen halen
    di 24-03-2009 om 13:53
  13. Grootie

    Fein man

    wo 25-03-2009 om 10:31
  14. Tim

    Quote: frezo
    Fixed: Log Viewer does not display long chat logs properly when Internet Explorer 8 is installed (I consider this to be a bug in the way IE8 emulates IE7 for WebBrowser controls with Transitional XHTML).

    Die is het nog wel het handigst aan deze kleine update
    /dikke-vette-care

    Volgend bericht ( Donderdag 26-03-2009 om 20:38 ) :
    Quote: amahl
    Ik heb gelezen dat je die photo sharing uit kan schakelen, maar hoe moet je dat nou uit schakelen ?
    Volgens mij kan dit niet

    do 26-03-2009 om 20:35
  15. Simmie

    Quote: Tim
    /dikke-vette-care:\')

    Volgend bericht ( Donderdag 26-03-2009 om 20:38 ) :Volgens mij kan dit niet

    Jawel hoor, je moet in het register iets gaan toevoegen... Maar het werkt alleen met screenshots. Voor het volledig uitschakelen van photosharing is nog een beter alternatief. Namelijk de PS-Kill, een plugin voor msgplus. Zoek maar ff op met de mastaline zoek-funtie.
    Alleen werkt het slepen nog niet.

    Bewerkt door Simmie op zo 29-03-2009 om 14:19