03/04/2009 20:03

MastaLine 3 dagen offline!


MastaLine heeft leed ondervonden in de afgelopen 3 dagen. Vijf minuten nadat er storingen optraden hadden wij dit al in de gaten, waarna we met onze provider de nodige voorzorgsmaatregelen hebben getroffen. Om bepaalde redenen heeft het langer geduurd dan verwacht om de site weer online te krijgen. Vandaar we vandaag pas weer online zijn. Onze excuses voor de overlast.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (58)

Reageren
  1. Basjee

    Gelukkig zijn we er weer!

    vr 03-04-2009 om 20:08
  2. Wii0fan

    Oke, gelukkig zijn jullie weer online! Maar de actieve topics doen het niet...!

    Bewerkt door Wii0fan op vr 03-04-2009 om 20:10
    vr 03-04-2009 om 20:09
  3. Jelleu

    Quote: wii0fan

    Oke, gelukkig zijn jullie weer online! Maar de actieve topics doen het niet...!


    Doen het wel, ze zijn er alleen niet!

    Gelukkig zijn we er weer!



    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    vr 03-04-2009 om 20:10
  4. Joran95

    De admins enzo waren toch verbannen, en iedereen was vip toch

    vr 03-04-2009 om 20:14
  5. Tim

    Storingen?:\')

    vr 03-04-2009 om 20:15
  6. Chilipepper

    Was ML niet gewoon keihard gehackt? :\')


    -
    vr 03-04-2009 om 20:17
  7. Chrissj

    Jeuj ML is terug online.

    Bewerkt door Chrissj op vr 03-04-2009 om 20:43
    vr 03-04-2009 om 20:22
  8. Deganster500

    Eindelijk

    vr 03-04-2009 om 20:25
  9. Evolution

    Ik miste jullie al

    vr 03-04-2009 om 20:25
  10. Tines

    Ik weet niet hoor, maar als ik een stukkie hierboven lees.

    Waarom geeft de crew/onno niet gewoon toe dat het dan een stel houthakkers waren?

    Krijg wss toch geen enkele reactie via pm/vm/modbr./bericht =\']

    Best erg vind ik mezelf, ik heb meer als 30 keer die offline-message gezien omdat ik uit automatisme op de bladwijzer mastaline druk als ik me verveel wat overigens ook meteen de hele reden is dat ik hier nog ben .

    Bewerkt door Tines op vr 03-04-2009 om 20:51
    vr 03-04-2009 om 20:42
  11. Sparky

    Quote: tines

    Ik weet niet hoor, maar als ik een stukkie hierboven lees.

    Waarom geeft de crew/onno niet gewoon toe dat het dan een stel houthakkers waren?

    Krijg wss toch geen enkele reactie via pm/vm/modbr./bericht =\']

    Best erg vind ik mezelf, ik heb meer als 30 keer die offline-message gezien omdat ik uit automatisme op de bladwijzer mastaline druk als ik me verveel wat overigens ook meteen de hele reden is dat ik hier nog ben .

    Haha, inderdaad
    Heb zo ook in firefox mijn bladwijzerbalkje en loop die regelmatig es af.
    Kom je op die witte pagina van mastaline

    vr 03-04-2009 om 20:52
  12. Burddie

    Ik heb 5 zelfmoordpogingen gedaan, allemaal mislukt.

    Welkom back.

    vr 03-04-2009 om 21:00
  13. Renegade89

    Misschien een steuntje in de rug, dat Onno meer aan ML moet werken


    Mijn Hardware.info - Tweakers.net Gallery