21/05/2009 14:15

Nieuwe MastaLine producten


Er zijn vier nieuwe producten toegevoegd in de onlangs opgeknapte MastaLine Shop. Zo zijn er kledingwaren met een MastaLine tintje beschikbaar zoals shirts, een vest en een pet. Daarnaast is de prijs van de muismat in prijs verlaagd en kunnen betalingen gedaan worden met iDEAL, Paypal, MoneyBookers of via reguliere bankoverschrijvingen. De prijzen van de shirts en het vest zijn inclusief verzendkosten. Je hebt al een MastaLine shirt thuis voor nog geen 24 euro 23 euro. De eerste 3 kopers van een shirt, vest, cap of muismat worden beloond met een gratis BlackAss DVD t.w.v. € 7,45.

MastaLine Shop
Door Webmaster In Site updates

Reacties (23)

Reageren
  1. Explo

    HUMOR!!
    wel mooi weer een toevoeging.


    Only the dead have seen the end of war.
    do 21-05-2009 om 14:31
  2. Grootie

    Jeuh nieuws
    Lekker bezig onno

    do 21-05-2009 om 14:37
  3. Jesse

    Achja, voegt tenminste weer wat toe aan de shop.


    Jesse Sander (.nl)
    do 21-05-2009 om 14:44
  4. Frezo

    Nice Het lijkt me echt tof als ik ergens loop en ik zie een mastaline shirt/vest voorbij lopen


    do 21-05-2009 om 15:09
  5. Redmar

    Ja egt iets voor de vakantie. Om aan te trekken.

    do 21-05-2009 om 15:16
  6. Shaun

    Quote: frezo

    Nice Het lijkt me echt tof als ik ergens loop en ik zie een mastaline shirt/vest voorbij lopen

    Inderdaad, stel ik loop in de stad met een ML shirt, zie ik daar nog iemand lopen, "EUY, zit jij op Mastaline?" "Ja, man!, ik ben (bijv) Peterbin1".
    Lijkt me nogal grappig.



    KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    do 21-05-2009 om 17:15
  7. Nicolas

    Quote: shaun

    [..]
    Inderdaad, stel ik loop in de stad met een ML shirt, zie ik daar nog iemand lopen, "EUY, zit jij op Mastaline?" "Ja, man!, ik ben (bijv) Peterbin1".
    Lijkt me nogal grappig.

    Waarom net Peterbin1 met een ML shirt?

    Anyways, lijkt me wel leuk om in de vakantie, thuis te dragen. Niet om naar school te gaan ofzo


    Nicozw - > Nicolas
    do 21-05-2009 om 17:29
  8. Razr

    Denk dat de rest van de mensen die ML niet kennen de M voor Malloot zien

    do 21-05-2009 om 17:33
  9. Webmaster

    Quote: pleeboy

    Denk dat de rest van de mensen die ML niet kennen de M voor Malloot zien

    Nee, denk eerder voor 'Mooi' of 'Morgen koop ik er ook één' .

    do 21-05-2009 om 18:33
  10. Progamerz

    ziet er gaaf uit maar ik ga er geen €24.- fso er voor dokken^^
    Wel €15.- fso


    Youtube-Channel
    do 21-05-2009 om 18:58
  11. Deganster500

    Ookal een petje nu ^^, goed zo

    do 21-05-2009 om 21:44
  12. Loller1

    Ik vind het wel grappig...
    Maar ga het niet kopen.

    do 21-05-2009 om 22:42
  13. Chrissj

    Goed gedaan Onno. Alleen dat vest is te prijzig.

    Haha Shaun vette reactie jongen!

    do 21-05-2009 om 23:52
  14. Djvg

    Die BlackAss dvd heb ik hier ook nog liggen, onleesbaar door brandfouten

    vr 22-05-2009 om 08:59
  15. Webmaster

    Quote: djvg

    Die BlackAss dvd heb ik hier ook nog liggen, onleesbaar door brandfouten

    Daar heb je nog nooit over geklaagd, bovendien wordt alles gecontroleerd na het branden.

    Als je even contact op neemt via privebericht en de DVD naar mij retourneert kan ik je een nieuw exemplaar toesturen. Niks te klagen zeg ik zo.

    vr 22-05-2009 om 17:35