23/05/2009 13:07

SMS Center heropend!


Na 7 maanden buiten gebruik te zijn, blazen we een nieuw leven in onze SMS Center. De SMS Center is weer operationeel en kent een aantal nieuwe functionaliteiten. Zo is het vanaf nu mogelijk een eigen afzender in te stellen en live bijgewerkte afleverrapportages te zien van het verzonden smsje. Het is mogelijk om direct op te waarderen en berichten te versturen zonder vertraging. SMS\'jes kunnen worden verstuurd naar mobiele nummers in 186 landen. Bij MastaLine is één credit ook daadwerkelijk één smsje, in tegenstelling tot vele andere SMS sites.

De prijs voor een smsje is 16 cent 11 cent. Je kunt opwaarderen via SMS, telefoon of via Paypal, MoneyBookers en iDEAL. Opwaarderen via de shop is de voordeligste keus. Bij het bestellen van SMS credits mag je het factuur adres invullen met een fictief adres.

Update 24/05
Nieuwe tarieven voor de SMS-bundels.

Update 02/06
Nog goedkopere tarieven wegens het combineren van Free Credits:

  • 10 credits + 3 free voor 1,60 €
  • 25 credits + 7 free voor 4,00 €
  • 50 credits + 20 free voor 8,00 €
  • 100 credits + 40 free voor 16,00 €

SMS Center
Opwaarderen
Door Webmaster In Site updates

Reacties (24)

Reageren
  1. Qaox

    Cool

    za 23-05-2009 om 13:20
  2. Kartmans

    God bless Onno!

    za 23-05-2009 om 13:33
  3. Grootie

    YaY

    za 23-05-2009 om 14:37
  4. Sensation

    Jeey!

    Maar waarom deed het eigelijk zo lang



    Voeg me toe!
    za 23-05-2009 om 14:47
  5. Webmaster

    Omdat er andere prioriteiten waren, bovendien werd het nog niet vaak gebruikt. Hopelijk zal dat dit keer anders blijken . Hoe meer mensen hier gebruik van zullen maken, hoe goedkoper de kosten worden.

    za 23-05-2009 om 15:10
  6. Razr

    OMG Ga nou es gebruiken dan hoef ik later niet veel te betalen...

    za 23-05-2009 om 15:24
  7. Trancefan

    'Voor nog geen 17 cent alle gemakken vanuit je luie stoel '

    Als ik in mijn stoel zit, kan ik met mijn eigen mobiel voor 9 cent sms'en en ben dan dus ook van alle gemakken voorzien. Ik zie dus eigenlijk niet het nut in van de SMS Center, behalve dan een dikke winstmarge voor jullie .

    za 23-05-2009 om 16:28
  8. Carharttguy

    Goed zo
    Leuk voor de mensen die er gebruik van maken!

    za 23-05-2009 om 16:35
  9. Marijn

    Kvind dat het allemaal weer een stuk beter is =)
    Kvind ook dat wel mogen laten horen dat je er weer wat aan doet, want dat deden we ook toen je er niks aan deed


    "Two is better than one."
    za 23-05-2009 om 16:42
  10. Sander112

    Met mijn telefoon kan ik al voor 1/2 cent smsen, daar kan dit denk ik niet tegen op.

    Bewerkt door Sander112 op za 23-05-2009 om 16:47


    Direct een Lockerz invite ontvangen? Klik hier | Top 40 | Gratis Downloads
    za 23-05-2009 om 16:47
  11. Tim

    Is het niet makkelijker je mobiele nummer bij instellingen te wijzigen?
    En misschien een handige toevoeging: een contactenlijst?

    Quote: sander112
    Met mijn telefoon kan ik al voor 1/2 cent smsen, daar kan dit denk ik niet tegen op.
    Je telefoon of je provider?

    Bewerkt door Tim op za 23-05-2009 om 16:48
    za 23-05-2009 om 16:47
  12. Bnc

    Wees realist Onno. Als ik thuis ben, neem ik gewoon mijn GSM uit mijn zak en ik stuur een SMS, heb er 2000 gratis per maand... Als ik via de PC stuur, komt het antwoord toch op mijn GSM, dus moet ik hem toch zoeken moest ik hem kwijt zijn. Zelfde geld voor batterij die leeg is, je moet hem toch uiteindelijk hebben...

    Enige optie zou zijn dit in buitenland te gebruiken, als je op vakantie bent ofzo, maar dan heb je meestal ook geen internet. En dan nog, tegenwoordig kost vanuit buitenland ook geen 16 cent hoor. Vind het opzicht een slecht idee.

    MastalineRadio is een veel beter idee, dat is goed voor Mastaline en het is nog tof ook. (Ik betaal nu trouwens 10€/maand, wat over is kan ik later opgebruiken...)

    Bewerkt door Bnc op za 23-05-2009 om 21:48
    za 23-05-2009 om 21:47
  13. Webmaster

    Quote: bnc

    Wees realist Onno. Als ik thuis ben, neem ik gewoon mijn GSM uit mijn zak en ik stuur een SMS, heb er 2000 gratis per maand... Als ik via de PC stuur, komt het antwoord toch op mijn GSM, dus moet ik hem toch zoeken moest ik hem kwijt zijn. Zelfde geld voor batterij die leeg is, je moet hem toch uiteindelijk hebben...

    Het valt niet te vergelijken met een abonnementsdienst, dit is abonnementloos en te vergelijken met prepaid. Dan zijn de prijzen vrij normaal. Dat jij een rijke stinkerd bent wilt niet zeggen dat iedereen dat kan betalen, bovendien is het een extra 'feature'. Het zal zeker geen inkomstenbak worden, dat kon ik mezelf van te voren al vertellen...

    Dat heeft verder niks met stroom te maken? Je kan immers zeggen dat je bereikbaar ben op de mail of andere telefoon.

    zo 24-05-2009 om 00:44
  14. Sensation

    Quote: webmaster

    [..]
    Het valt niet te vergelijken met een abonnementsdienst, dit is abonnementloos en te vergelijken met prepaid. Dan zijn de prijzen vrij normaal. Dat jij een rijke stinkerd bent wilt niet zeggen dat iedereen dat kan betalen, bovendien is het een extra 'feature'. Het zal zeker geen inkomstenbak worden, dat kon ik mezelf van te voren al vertellen...

    Dat heeft verder niks met stroom te maken? Je kan immers zeggen dat je bereikbaar ben op de mail of andere telefoon.


    Ik heb Ahmobiel En ik betaal 7,5cent per SMS



    Voeg me toe!
    zo 24-05-2009 om 09:31
  15. Bnc

    Quote: webmaster

    [..]
    Het valt niet te vergelijken met een abonnementsdienst, dit is abonnementloos en te vergelijken met prepaid. Dan zijn de prijzen vrij normaal. Dat jij een rijke stinkerd bent wilt niet zeggen dat iedereen dat kan betalen, bovendien is het een extra 'feature'. Het zal zeker geen inkomstenbak worden, dat kon ik mezelf van te voren al vertellen...

    Dat heeft verder niks met stroom te maken? Je kan immers zeggen dat je bereikbaar ben op de mail of andere telefoon.

    Het maakt niet uit of het nu een abonoment is of dergelijke. Gelijk welke manier, het blijft steeds goedkoper met je GSM. Uiteraard is er wel een markt voor, maar we zitten hier nog altijd op een fotum, niet op een site waar men GSM's verkoopt en dergelijke.

    Nu ja, ik ga niet zeggen dat het niet tof is zo'n SMS center, dat is het zeker wel, maar de vraag is, wie gaat het gebruiken...

    Is er verder nog nieuws van de radio?

    zo 24-05-2009 om 10:54