01/06/2009 11:34

Update: WLM Universal Patcher++ v1.2.0 voor Live Messenger 2009


Het heeft even geduurd om de patch enigzins compatible te krijgen met de laatste versie van Windows Live Messenger 9. Maar vandaag introduceert MastaLine met trots een nieuwe versie van de WLM Universal Patcher++. Doordat er een aantal wijzigingen zijn geweest in MSN, zijn een aantal opties niet beschikbaar. Alleen de belangrijkste opties: meerdere logins, reclame banners en gespreksvenster balk zal de patch kunnen afhandelen. Dit zal geen ramp zijn omdat de tabbladen handmatig uit te schakelen zijn bij de instellingen van MSN en er is geen zoekbalk meer in MSN.

Download WLM Universal Patcher++ v1.2.0
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (16)

Reageren
  1. Bas

    Beter laat dan nooit :\') *kucht hard*


    HOI!
    ma 01-06-2009 om 11:40
  2. Sparky

    Mja, vroeger vond ik het de patchers van Mastaline eigenlijk een van de betere. Tegenwoordig best out of date en mja ^^ qua functies is het ook niet alles meer hé.
    Nuja, misschien wel handig voor mensen die niet zoveel te patchen willen hebben

    ma 01-06-2009 om 11:45
  3. Tim

    Versie 14 dus? 9 bestaat niet:\')...

    ma 01-06-2009 om 12:08
  4. Redmar

    Ik vind deze Patch. Presies goed voor mensen die geen verstand hebben van msn. en tog hun recklame er uit kunne pleure!P
    ik zelf gebruikte em ook maar alles is. er al uit door me Msg plus skins.

    ma 01-06-2009 om 12:09
  5. Kartmans

    Ik heb nooit zo last van die reclame, maja... Er zijn altijd mierenneukers :\').

    ma 01-06-2009 om 13:12
  6. Grootie

    Hij doet het niet hier..
    Er staat sluit je msn af, maar die is al afgesloten..

    ma 01-06-2009 om 13:29
  7. Webmaster

    Quote: tim

    Versie 14 dus? 9 bestaat niet:\')...

    Uhu het is 2009, maar in de volksmond is het eigenlijk nog versie 9.

    Quote: grootie

    Hij doet het niet hier..
    Er staat sluit je msn af, maar die is al afgesloten..

    Je moet even wachten tot MSN de bestanden heeft vrijgegeven.

    ma 01-06-2009 om 13:31
  8. Jeroenz0r

    A-Patch is uitgebreider.
    Maar als je een snelle patch bij iemand wil doen, geeft dit zeker een \'lite\' gevoel.
    (Als ik A-Patch opstart bij andere mensen kijken mensen me angstig aan :\'))

    ma 01-06-2009 om 13:32
  9. Richardvd
    ma 01-06-2009 om 13:46
  10. Carharttguy

    Leuk! Een software update :\')

    ma 01-06-2009 om 14:00
  11. Milannetjuhh

    Toppie man!

    ma 01-06-2009 om 14:49
  12. Loller1

    Heb hem ook gedownload... maar eigenlijk redelijk onnodig...
    Ach er zijn mensen die dit wel fijn vinden...

    Deze reactie noem ik \'...\'

    ma 01-06-2009 om 19:13
  13. Mezzoforte

    Het blijft in ieder geval goed om te weten dat jullie bezig blijven

    di 02-06-2009 om 13:54
  14. Chrissj

    Goed gedaan! Meteen downloaden.

    wo 03-06-2009 om 10:48
  15. Rapxeu

    Eindelijk! Meteen downloaden



    RaPX.EU - The Real Place For Free Entertainment