02/07/2009 13:14

Update: Messenger Plus! Live 4.82


Messenger Plus! is eind vorige maand ge├╝pdate. De laatste versie zal naar alle waarschijnlijkheid de laatste zijn van de vierde generatie Messenger Plus. In de zomer zal er begonnen worden aan versie 5 voor een betere integratie met Windows 7. In deze versie zijn sommige dingen gefixt, weer andere dingen zijn verbeterd. Een voorbeeld is de betere integratie van tabbed chats. Daarnaast maakt de Import/Export functie van Messenger Plus! nu complete back-ups van alle scripts en skin instellingen.

Download Messenger Plus! Live 4.82
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgPlus

Reacties (16)

Reageren
  1. Bas

    Wel laat.. like always.. :\')


    HOI!
    do 02-07-2009 om 13:46
  2. Stephen
    do 02-07-2009 om 13:54
  3. Chrissj

    Zag gisteren al een topic.

    Zeker nice!

    do 02-07-2009 om 15:09
  4. Loller1

    Downloaden; ben al lang niet meer op WLM geweest.
    Is de 5de generatie nog altijd compatibel met Windows XP?

    Bewerkt door Loller1 op do 09-07-2009 om 10:33
    do 02-07-2009 om 15:30
  5. Marcel2

    Nice, ga hem meteen downloaden

    Quote: loller1

    Downloaden; ben al lang niet meer op WLM geweest.
    Is de 5de generatie nog altijd compatibel met Windows XP?


    Jup

    vr 03-07-2009 om 12:20
  6. Loller1

    Quote: marcel2

    Nice, ga hem meteen downloaden

    [..]

    Jup


    Dacht al van: oei, wat nu als hij dan niet meer werkt op xp?

    vr 03-07-2009 om 13:54
  7. Simmie

    Quote: loller1

    Downloaden; ben al lang niet meer op WLM geweest.
    Is de 5de generatie nog altijd compatibel met Windows XP?
    Als ik jouw sign zo lees, ben ik toch een beetje aan het twijfelen over die slogan van je.

    Voor de rest is die update voor mij niet zo boeiend.

    Bewerkt door Simmie op vr 03-07-2009 om 15:32
    vr 03-07-2009 om 15:32
  8. Darkmark

    Een gouden plus icoontje

    Dus er komt weer zo\'n wedstrijd aan xD

    vr 03-07-2009 om 15:40
  9. Tim

    Quote: loller1
    Dacht al van: oei, wat nu als hij dan niet meer werkt op xp?
    Dan stap je eindelijk is een keer over op Vista?

    Op de download pagina staat nog steeds als titel 4.80...

    Bewerkt door Tim op zo 05-07-2009 om 14:57
    zo 05-07-2009 om 14:57
  10. Loller1

    Quote: tim

    [..]Dan stap je eindelijk is een keer over op Vista?


    Heb een vista hoor, maar alleen msn ik liever op XP...

    ma 06-07-2009 om 11:35
  11. Joran95

    Quote: loller1

    [..]

    Heb een vista hoor, maar alleen msn ik liever op XP...


    Wat is het verschil tussen msn-en op Vista of op XP ? :\')

    za 11-07-2009 om 12:36
  12. Razr

    Quote: joran95

    [..]

    Wat is het verschil tussen msn-en op Vista of op XP ? :\')


    Hij behandeld zijn vrienden ouderwets, de browser style gaat ie wat nieuwer doen.

    zo 02-08-2009 om 01:25
  13. Jve

    Quote: bas

    Wel laat.. like always.. :\')

    Daar staat Mastaline om bekend.
    Livemessenger.nl is een beter site!

    za 29-08-2009 om 10:15
  14. Deganster500

    Quote: jve

    [..]
    Daar staat Mastaline om bekend.
    Livemessenger.nl is een beter site!

    haha, ik gebruik mastaline ook niet voor het nieuws xD

    ma 31-08-2009 om 15:18
  15. Redmar

    Hey er is tog weer een nieuwe uitgekome!

    http://mirror3....lusLive-483.exe

    http://www.msgplus.net

    ma 26-10-2009 om 01:33