26/09/2009 12:30

Win BlackAss DVD's, SMS Credits of een VIP status!


Om de loterij pagina weer tot leven te wekken heeft MastaLine weer een nieuwe loterij gestart. Een paar jaar geleden was de loterij ook een succes, vandaar we het een keer over willen doen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is te bellen of te smsen, je krijgt DIRECT te zien hoeveelste beller je bent en of je in de prijzen bent gevallen. Dit keer zijn er alleen meer prijzen te winnen: elke 10e beller wint een BlackAss DVD, elke 20e beller 40 Premium Credits en elke 25e beller wordt een VIP member. Bovendien krijgt iedereen bij deelname 2 gratis smsjes voor de SMS Center.

Kosten
Meedoen is niet duur. Voor € 1 per telefoontje of € 1.10 per sms kun je al meedoen!
Belgische deelnemers kunnen alleen meedoen door te bellen (€ 1.10).

Doe mee met de loterij!
Door Webmaster In Site updates

Reacties (40)

Reageren
  1. Sensation

    Waarom kan je nou weer een VIP status winnen?
    2 jaar geleden hadden we dit ook. en er werden een hoop leden \'\'VIP\'\'
    Volgens mij staat VIP vo or Very importent people. En niet voor \'\' Ik ben 25ste deelnemer aan een loterij\'\'

    Maar voor de rest Goed idee

    Bewerkt door Sensation op za 26-09-2009 om 13:21

    Voeg me toe!
    za 26-09-2009 om 13:18
  2. Qaox

    Oh god, here we go again :\')

    za 26-09-2009 om 13:19
  3. Blaze

    Haal AUB die VIP status eruit <_> krijg je dadelijk weer allemaal betaalde VIP uitslovers, alsjeblieft zegt, daar zitten we allemaal op te wachten.
    Weten jullie van ML eigenlijk wel waar VIP voor staat? :\')

    Bewerkt door Blaze op za 26-09-2009 om 13:22
    za 26-09-2009 om 13:21
  4. Dunax

    Oh god.... :\')

    za 26-09-2009 om 13:30
  5. Webmaster

    Quote: sensation

    Waarom kan je nou weer een VIP status winnen?
    2 jaar geleden hadden we dit ook. en er werden een hoop leden \'\'VIP\'\'
    Volgens mij staat VIP vo or Very importent people. En niet voor \'\' Ik ben 25ste deelnemer aan een loterij\'\'

    Maar voor de rest Goed idee


    Omdat het toen makkelijker te winnen was, ik vraag me af of er uberhaupt 4 VIP\'s komen (=100 bellers).

    Oftewel zal allemaal nu wel meevallen .

    za 26-09-2009 om 13:37
  6. Shaun

    Quote: blaze

    Haal AUB die VIP status eruit <_> krijg je dadelijk weer allemaal betaalde VIP uitslovers, alsjeblieft zegt, daar zitten we allemaal op te wachten.
    Weten jullie van ML eigenlijk wel waar VIP voor staat? :\')

    Mee-eens!



    KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    za 26-09-2009 om 13:47
  7. Jesse

    Misschien waag ik wel een gok, voor de blackass dvd dan.


    Jesse Sander (.nl)
    za 26-09-2009 om 13:48
  8. Nicolas

    Nooooo, 11de beller:\')!


    Nicozw - > Nicolas
    za 26-09-2009 om 13:52
  9. Webmaster

    Voor de goede orde stond het aantal op 10, dus de eerste volgende prijs is de 40 SMS credits bundel.

    Alle winnaars komen ook op de loterij pagina te staan, dit gebeurd real-time. De smsjes worden rechtstreeks bijgeschreven en kunnen direct worden gebruikt.

    Bewerkt door Webmaster op za 26-09-2009 om 13:58
    za 26-09-2009 om 13:57
  10. Nicolas

    Quote: webmaster

    Voor de goede orde stond het aantal op 10, dus de eerste volgende prijs is de 40 SMS credits bundel.

    Alle winnaars komen ook op de loterij pagina te staan, dit gebeurd real-time. De smsjes worden rechtstreeks bijgeschreven en kunnen direct worden gebruikt.

    Kon de eerste beller niet iets winnen?:\')


    Nicozw - > Nicolas
    za 26-09-2009 om 14:00
  11. Dyncmaser

    Quote: webmaster

    Voor de goede orde stond het aantal op 10, dus de eerste volgende prijs is de 40 SMS credits bundel.

    Alle winnaars komen ook op de loterij pagina te staan, dit gebeurd real-time. De smsjes worden rechtstreeks bijgeschreven en kunnen direct worden gebruikt.

    Ik krijg geen sms terug .. ?

    za 26-09-2009 om 14:01
  12. Blaze

    Quote: dyncmaser

    [..]
    Ik krijg geen sms terug .. ?

    Zelfde hier :\') en ik heb nog wel zoveel nutteloos beltegoed dat op moet :\')
    stiekem ga ik voor de hypocrietheid :\') omdat het kan

    Bewerkt door Blaze op za 26-09-2009 om 14:11
    za 26-09-2009 om 14:10
  13. Webmaster

    Quote: dyncmaser

    [..]
    Ik krijg geen sms terug .. ?

    Dat duurde voorheen ook altijd een tijdje voordat je die kreeg.

    Als je hem binnen krijgt moet je het maar even zeggen anders neem ik contact op met de provider waarom het zo lang duurt.

    za 26-09-2009 om 14:54
  14. Razr

    Heb hem nog steeds niet na een 1/2 uur

    za 26-09-2009 om 15:22
  15. Dyncmaser

    Quote: razr

    Heb hem nog steeds niet na een 1/2 uur

    Hier ook, ook rond 2 uur geleden.

    za 26-09-2009 om 15:22