24/10/2009 15:04

Vernieuwde emoticons pagina


Vandaag is de emoticons pagina op de schop genomen. Om te beginnen zijn er maar liefst meer dan 1000 emoticons toegevoegd, verdeeld over diverse categorie├źn. In de toekomst wordt het nog mogelijk gemaakt om zelf emoticons toe te voegen. Naast deze update zijn verder alle betaalde MSN content van de site verwijderd, dit hebben we gedaan omdat we willen dat de site voor iedereen toegankelijk moet zijn. Voortaan zullen wij alleen nog maar gratis MSN content plaatsen.
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (20)

Reageren
  1. Arjan901

    zozo,
    Even kijken of er wat leuks bij zit

    za 24-10-2009 om 15:14
  2. Frezo

    Prima actie


    za 24-10-2009 om 15:18
  3. Frostbite

    Nice, leuk gedaan

    za 24-10-2009 om 15:20
  4. Deganster500

    Leuk gedaan

    za 24-10-2009 om 15:32
  5. Slayer666mic

    mooi zo

    za 24-10-2009 om 15:47
  6. Sjenkie

    super ^^


    Windows 7 Ultimate - 64 bits
    Intel(R) Core(TM) i7 CPU @2.67 GHz
    6 GB DDR3
    1 TB HDD
    Nvidia GTX 480
    FearFM is weer onlineeee!
    za 24-10-2009 om 16:17
  7. Jeroenz0r

    kewl

    za 24-10-2009 om 16:18
  8. Shaun

    Leuk dat Onno toch luisterd naar members.
    Bedankt Onno!



    KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    za 24-10-2009 om 18:14
  9. Simmie

    Super leuk! Is het geen idee of er ook een pack van te maken? Dus in rarje steken zodat alles ineens gedownload kan worden? ^^ Achja verder super leuk hoor!

    za 24-10-2009 om 19:23
  10. Monkey

    Zit niet echt veel tussen waarvan ik denk dat ik het zelf op wlm zou gebruiken, maar ziet er wel stukken beter uit dan die standaard koopsmileys die ook gratiz niet de moeite waard zouden zijn om toe te voegen.


    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    za 24-10-2009 om 19:38
  11. Loller1

    Mooi! Misschien kun je emoticons van MastaLine ook bruikbaar stellen! Die hebben volgens mij de meeste kans om gebruikt te worden door de leden. Maar nee, ik zit zowiezo weinig op MSN dus ik hou het maar bij die goeie oude emoticons.

    za 24-10-2009 om 22:36
  12. Dln

    Quote: loller1

    Mooi! Misschien kun je emoticons van MastaLine ook bruikbaar stellen! Die hebben volgens mij de meeste kans om gebruikt te worden door de leden. Maar nee, ik zit zowiezo weinig op MSN dus ik hou het maar bij die goeie oude emoticons.

    Precies, de smileys van ML.


    Like whutt.. 1||
    zo 25-10-2009 om 00:28
  13. Darkmark

    Quote: loller1

    Mooi! Misschien kun je emoticons van MastaLine ook bruikbaar stellen! Die hebben volgens mij de meeste kans om gebruikt te worden door de leden. Maar nee, ik zit zowiezo weinig op MSN dus ik hou het maar bij die goeie oude emoticons.

    Quote: dln

    [..]
    Precies, de smileys van ML.


    Die kan je al een tijdje downloaden hoor !
    Klik !

    -

    On:
    Nice, het stof wordt langzaam maar zeker van de website afgeblazen

    zo 25-10-2009 om 23:46
  14. Sandr

    Bij elke map een zipje waar al die smileys instaan zou wel handig zijn

    ma 26-10-2009 om 00:59
  15. Zzgg038

    Mooi dat die betaalde rommel weg is! Zal meer mensen aan trekken denk ik!, Verder zien de emoticon er over het algemeen netjes uit, ze worden in deze dagen ook toegevoegd om gewoon op het forum te kunnen gebruiken?


    What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    di 27-10-2009 om 10:23