06/11/2009 17:14

Verplichte update voor Windows Live Messenger


Iedereen die nog een oude versie gebruikt van Windows Live Messenger 8.5 of 9.0 zal vanaf vandaag gedwongen worden om naar de laatste versie over te stappen. Waarom Microsoft deze beslissing heeft genomen is onbekend, maar het is nooit verkeerd om de laatste versie in gebruik te nemen. Bij het inloggen verschijnt er een melding, welke je dient te accepteren om de nieuwe versie te krijgen. Mensen die al over een nieuwe versie beschikken hoeven geen updates te installeren.

Iedereen die absoluut geen Windows Live Messenger 9.0 wilt installeren kan deze truc toepassen om de oude versie blijven te gebruiken. Wij raden dit nadrukkelijk af om te doen en is alleen bedoeld voor mensen die enige kennis van zaken hebben.
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (26)

Reageren
  1. Sjenkie

    Laat mensen gewoon updaten, het is gewoon even wennen!


    Windows 7 Ultimate - 64 bits
    Intel(R) Core(TM) i7 CPU @2.67 GHz
    6 GB DDR3
    1 TB HDD
    Nvidia GTX 480
    FearFM is weer onlineeee!
    vr 06-11-2009 om 17:23
  2. Mastalinez

    Dmv dat topic kun je ook Messenger Plus! weer werkend krijgen.

    Bewerkt door Mastalinez op vr 06-11-2009 om 17:38
    vr 06-11-2009 om 17:34
  3. Deganster500

    Ben ik blij dat ik nooit moeilijk doe over UI veranderingen
    Wordt volwassen zou ik zeggen, waarom toch zoveel kritiek tegen die nieuwe UI.

    vr 06-11-2009 om 18:20
  4. Frezo

    Beetje jammer hoor, ik had ineens mijn avatar en gebruikersnaam van anderhalf jaar terug.. Verder vind ik het er ook niet echt lekker uit zien. Maar misschien is dat een kwestie van wennen.


    vr 06-11-2009 om 18:53
  5. Zenio

    Quote: deganster500

    Ben ik blij dat ik nooit moeilijk doe over UI veranderingen
    Wordt volwassen zou ik zeggen, waarom toch zoveel kritiek tegen die nieuwe UI.


    Dat is toch ieders eigen mening/smaak. Wat doe je nou moeilijk :\')


    Woei
    vr 06-11-2009 om 19:14
  6. Theeke

    hallo ik heb versie 2009 build 14.0.8089.716.moet ik hem dan toch update.
    groetjes theeke

    vr 06-11-2009 om 19:36
  7. Tim

    Werd ook eens tijd, update sowieso al bijna altijd...
    Alleen die brakke photosharing functie mogen ze er wel weer eens uitslopen...

    vr 06-11-2009 om 21:28
  8. Pwnd

    Quote: tim

    Werd ook eens tijd, update sowieso al bijna altijd...
    Alleen die brakke photosharing functie mogen ze er wel weer eens uitslopen...
    Dat photosharing is idd heel erg irritant. Toch vind ik het voor de rest niet zo\'n groot probleem

    vr 06-11-2009 om 22:01
  9. Noenieb

    bij mij doet ie het nog want k draai em op me windows 7 en heb bij eigenschappe en dan compatibilitijdmodus op windows 2000 gezet dan ken je em ng gwn gebruike\'
    zorg wel dat je geen snelkoppeling gebruikt maar gwn je icoon uit je programfile map

    GR J-B

    za 07-11-2009 om 00:12
  10. Dennisjuhh

    Haat aan wlm 2009! Respect voor 8.5

    Werkt veel vlotter, mooiere contactenlijst geen phohoshare etc etc..

    za 07-11-2009 om 20:42
  11. Chestertmwac

    Oke great,

    We moeten verplicht updaten en nu doet mijn msn het niet meer... ik krijg nu ineens de foutmelding 81000306. Ik heb alle fora al bekeken. op misschien wel 20 sites!^^ Niks helpt! So anybody, now what?

    Groeten,
    Mitchell

    zo 08-11-2009 om 16:37
  12. Razr

    Toch blijf ik 8.1 het beste vinden

    zo 08-11-2009 om 18:18
  13. Crimineeltj

    Ik vind niet gek dat je moet updaten en vind ook onzin dat mensen zo lopen te zeuren, wlm 9 ziet er precies het zelfde uit zowat als 8.5 bijna geen verschil in uiterlijk.

    En fotoshare kan je met genoeg patchjes waarmee je reclame weg haald uit zetten heb ik ook gedaan.

    Ik heb hier plaatje hoe mijn lijst er uit ziet met de nieuwste wlm 9

    http://img36.im...naamloosdf.png/

    Ik zie toch echt bijna geen verschil met 8.5 effe a-patch er over heen voor de reclame weg de nodige dingen in wlm zelf uit gezet en klaar.

    Bewerkt door Crimineeltj op ma 09-11-2009 om 00:19
    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    zo 08-11-2009 om 23:54
  14. Desire

    je moet er gewoon aan wennen,
    toen ik hem wel moest downloaden deed ik het maar,
    en na een dag was ik eraan gewend,


    Dus Zodoende.
    ma 09-11-2009 om 00:27
  15. Zzgg038

    Ik vind het jammer!
    -De \'oude\' msn was veel beter, werkte fijner!
    Maar aan de andere kant;
    Is het natuurlijk wel mooi dat IEDEREEN met de zelfde MSN versie werkt, dan heb je ook de zelfde functies et cetera..


    What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    ma 09-11-2009 om 09:47