09/11/2009 20:18

Mensen verdoen hun tijd het liefst op MSN


MSN en andere online diensten doen het uitstekend op internet. Niet alleen in Amerika maar ook in de rest van de wereld, dat blijkt uit de laatste comScore World Metrix, die metingen verricht over tijdsbesteding op internet. Windows Live Messenger is nog altijd de topper qua tijdsbesteding op het web. Bijna 16 procent van de 27 miljard uur die 1,2 internetters samen op het web doorbrachten. In Europa is het MSN-aandeel nog groter: 16,8 procent, omdat hier Yahoo nauwelijks iets voorstelt.

Met Google zoeken en het kijken van YouTube-filmpjes zijn een goed voor een tweede en derde plek op het web. De tijd die internetters aan Facebook besteedden groeide afgelopen jaar aanzienlijk: ten opzichte van september 2008 zelfs met 193%.
Door Webmaster In Instant messaging Bron AD

Reacties (13)

Reageren
  1. Deganster500

    Wat een levenloze mensen xD

    ma 09-11-2009 om 20:25
  2. Zzgg038

    is Hyves niet een grotere tijd doder?:\').
    Wat wordt het nieuws opeens lekker bij gewerkt?


    What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    ma 09-11-2009 om 20:48
  3. Sparky

    1,2 internetters.
    Vreemd getal?

    ma 09-11-2009 om 21:13
  4. Deganster500

    Das die ene man die alleen maar bovenlichaam en zijn rechteram heeft, 0.2 xD

    ma 09-11-2009 om 21:22
  5. Cupasoup

    goh inderdaad veel 1,2 internetters. dat geeft een goed beeld

    ma 09-11-2009 om 22:58
  6. Tim

    Hoeveelste plek staat ML?:\')

    ma 09-11-2009 om 23:44
  7. Crimineeltj

    Natuurlijk msn staat altijd wel aan als ik thuis ben, In de avond ook altijd effe msnen en op school natuurlijk ook gewoon .


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    di 10-11-2009 om 07:26
  8. Jeroenz0r

    Quote: crimineeltj

    Natuurlijk msn staat altijd wel aan als ik thuis ben, In de avond ook altijd effe msnen en op school natuurlijk ook gewoon .


    WLM altijd aan maar nooit dat je denkt van he lekker msnen :\')

    di 10-11-2009 om 14:01
  9. Robbert159

    Quote: cupasoup

    goh inderdaad veel 1,2 internetters. dat geeft een goed beeld

    idd, beetje rare zin als \'k hem zo lees.
    maar eh, zijn er meer resultaten bekend als de eerste 3?
    top 10 ofzo?


    Vind ze allemaal op
    di 10-11-2009 om 15:28
  10. Fifa06

    Is de bedoeling dat je wat anders op school doet dan?

    di 10-11-2009 om 21:16
  11. Meanmachine

    Quote: deganster500

    Wat een levenloze mensen xD


    alsof jij er niet veel op zit .

    ma 23-11-2009 om 17:09
  12. Eviidalocaaa

    Da is zo moeilijk te gerstaaan
    :\'(

    za 28-11-2009 om 10:40
  13. Loller1

    Quote: fifa06

    Is de bedoeling dat je wat anders op school doet dan?
    Daarom ligt het zo hoog... Iedereen doe zo door.
    Leuk voor MSN...

    zo 29-11-2009 om 21:03