26/11/2009 14:25

Vuurwerk filmpjes op MastaLine


Vandaag is het vuurwerk forum weer voor geopend verklaard. Als je vragen hebt of filmpjes hebt gemaakt kun je daar terecht. Zoals vroeger gebruikelijk was maakte MastaLine ieder jaar weer nieuwe vuurwerk filmpjes, echter is de videocamera daar niet meer toe in staat. Om die reden kunnen wij geen nieuwe opnames meer maken. Om dit te compenseren doen we een oproep aan iedere vuurwerk-filmer, om eeuwige roem te krijgen op MastaLine en YouTube. Stuur jouw originele, onbewerkte vuurwerk filmpjes op (mits in goede kwaliteit), via de mail of post (vooraf aangekondigd via de e-mail). Dan zullen wij een selectie maken van de beste opnames om hier een compilatie van te maken.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (24)

Reageren
  1. Grootie

    Geen nieuwe camera kunnen kopen de afgelopen 11 maanden? :\')

    do 26-11-2009 om 15:18
  2. Roy

    @ hierboven, idd :\')

    -fixed-

    Bewerkt door Webmaster op do 26-11-2009 om 16:09
    Roy twittert (:
    do 26-11-2009 om 15:47
  3. Webmaster

    Quote: grootie

    Geen nieuwe camera kunnen kopen de afgelopen 11 maanden? :\')

    Nee, de zakken voor donatiegeld bleven voor alsnog leeg..

    do 26-11-2009 om 16:09
  4. Jeroenz0r

    Dus als ik mijn lawinepijl film terwijl dat hij op een brug zit vastgetaped en dat film is dat OK? :\')

    do 26-11-2009 om 16:49
  5. Darkmark

    Laat mijn digitale camera nou net in 720p filmen.

    Anyway, ik zie wel of ik het ga filmen :\'), volgens mij is het niet echt slim om met je harses op internet te staan terwijl je illegale zooi afsteekt

    do 26-11-2009 om 17:11
  6. Webmaster

    Quote: jeroenz0r

    Dus als ik mijn lawinepijl film terwijl dat hij op een brug zit vastgetaped en dat film is dat OK? :\')

    Als je het toch al van plan bent, liever wel. Dan heeft het internetvolk er ook iets aan.

    Indien gewenst kunnen we je \"harses\" onherkenbaar maken .

    do 26-11-2009 om 19:08
  7. Frezo

    Quote: webmaster

    [..]
    Als je het toch al van plan bent, liever wel. Dan heeft het internetvolk er ook iets aan.

    Indien gewenst kunnen we je \"harses\" onherkenbaar maken .

    Hé, pas op heh. Straks krijg je weer het NOS Journaal achter je aan! :\')


    do 26-11-2009 om 20:14
  8. Darkmark

    Quote: frezo

    [..]
    Hé, pas op heh. Straks krijg je weer het NOS Journaal achter je aan! :\')


    Het was toch niet het NOS ?
    Dacht dat het zo\'n 1 of andere pauper omroep was waar toch nooit iemand naar kijkt :\')

    do 26-11-2009 om 20:20
  9. Fifa06

    Jammer, nu wordt die lijst rechts weer vol gespamt door vuurwerk noeps

    Bewerkt door Fifa06 op do 26-11-2009 om 21:21
    do 26-11-2009 om 21:20
  10. Jesse

    Misschien post ik wel wat, krijg ieder jaar nog altijd van m\'n oom wat lawinepijlen.


    Jesse Sander (.nl)
    do 26-11-2009 om 22:21
  11. Roodwit5000

    mmm wij hebben zoe een houten ding in de wij met een gat erin miss gaat hij weer ontploffen ga ik dat filmen

    vr 27-11-2009 om 14:36
  12. Daphy111

    Quote: roodwit5000

    mmm wij hebben zoe een houten ding in de wij met een gat erin miss gaat hij weer ontploffen ga ik dat filmen


    Vettttt stoerrrrrrr !~!!~!!!!!!~@@!


    On:
    Ik zal wel even kijken hoe de filmpjes dit jaar worden!

    Bewerkt door Daphy111 op vr 27-11-2009 om 17:07
    vr 27-11-2009 om 17:07
  13. Coolbrasil

    oke

    vr 27-11-2009 om 19:19
  14. Sarvice

    Quote: frezo

    [..]
    Hé, pas op heh. Straks krijg je weer het NOS Journaal achter je aan! :\')


    tellusmoar!!



    Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    vr 27-11-2009 om 20:48
  15. Draust

    Ik denk dat het neit die leuke Ml filmpjes worden, en het gewoon niet meer leuk is...

    Jammer!