26/11/2009 14:25

Vuurwerk filmpjes op MastaLine


Vandaag is het vuurwerk forum weer voor geopend verklaard. Als je vragen hebt of filmpjes hebt gemaakt kun je daar terecht. Zoals vroeger gebruikelijk was maakte MastaLine ieder jaar weer nieuwe vuurwerk filmpjes, echter is de videocamera daar niet meer toe in staat. Om die reden kunnen wij geen nieuwe opnames meer maken. Om dit te compenseren doen we een oproep aan iedere vuurwerk-filmer, om eeuwige roem te krijgen op MastaLine en YouTube. Stuur jouw originele, onbewerkte vuurwerk filmpjes op (mits in goede kwaliteit), via de mail of post (vooraf aangekondigd via de e-mail). Dan zullen wij een selectie maken van de beste opnames om hier een compilatie van te maken.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (24)

Reageren
  1. Blaze

    Quote: sarvice

    [..]

    tellusmoar!!

    --> dit nieuwsbericht

    zo 29-11-2009 om 20:27
  2. Loller1

    de twee verschrikkelijke vuurwerkmaanden zijn weer begonnen!
    Nog meer onbruikbare namen... En nog minder (serieuze) reacties in serieuze topic die niet over vuurwerk gaan. En nog meer SPAM. \'t Is gewoon verschrikkelijk! :\'(

    zo 29-11-2009 om 21:10
  3. Pascallj

    :\'(

    wo 02-12-2009 om 20:11
  4. Tim

    Quote: grootie
    Geen nieuwe camera kunnen kopen de afgelopen 11 maanden? :\')
    10 maanden, in januari is die ook nog open *zucht* :\')

    za 05-12-2009 om 15:11
  5. Simmie

    Laat het maar paffen

    zo 06-12-2009 om 13:36
  6. Nizzzle

    miss een idee om een sponsor ML button te plaatsen ofzo


    <––––•(-• MET EEN HAMER PAST ALLES •-)•––––>
    wo 09-12-2009 om 07:59
  7. Terry02

    Ik zal kijken wat ik dit jaar kan filmen met de jaarswisseling. overdag ben ik vrijweinig buiten. maar zal wel zo nu en dan een rondje door de buurd (bokkenbuurd) maken om te filmen

    di 15-12-2009 om 16:40
  8. Vuurwerkfan3

    ohh... das jammer.. die mastaline-filmpjes waren zo grappig.. ik ga kijken of ik ook wat kan filmen,,, maar ik leen de camera van mijn moeder,, dus ik weet nog niet of dat wel mag...


    Dyslectie!
    ma 28-12-2009 om 13:58
  9. Frezo

    Quote: darkmark

    [..]

    Het was toch niet het NOS ?
    Dacht dat het zo\'n 1 of andere pauper omroep was waar toch nooit iemand naar kijkt :\')

    http://www.mast...icht&id=848


    zo 10-01-2010 om 15:29