08/12/2009 18:09

Microsoft werkt aan Bing en Live Messenger op de iPhone


Volgens de website Neowin is Microsoft bezig met applicaties voor Bing en Windows Live Messenger, beide gericht op de iPhone. De informatie komt van bronnen die dichtbij het vuur zitten: de Windows Live- en Bing-divisies van Microsoft. Beide applicaties komen waarschijnlijk beschikbaar tijdens de volgende grote Windows Live-update in maart 2010. Microsoft zou intern de filosofie “if you can’t beat them, join them” aanhangen. Alle webapplicaties moeten op diverse platformen beschikbaar zijn als ze het huidige marktaandeel willen behouden en verder uitbouwen.

Afgelopen week bevestigde Microsoft’s principal group manager David Raissipour dat ze actief bezig zijn met Bing op de iPhone en volgens Neowin wordt er nu binnen Microsoft keihard gewerkt om ook de andere Windows Live-diensten op de iPhone te krijgen. Microsoft heeft op dit moment twee applicaties in de App Store: de barcodelezer Tag Reader en de fotoapplicatie Seadragon. Maar die zijn beide al een jaar beschikbaar. Sindsdien is er niets nieuws meer gebeurd.
Door Webmaster In Instant messaging Bron iPhoneclub

Reacties (13)

Reageren
  1. Jesse

    Ik vind dat Bing nu al iets te veel toetertjes en belletjes heeft. Ik blijft dus bij google. (Op pc iig, zijn er google apps op de iPhone?)
    Al is het natuurlijk ook nog ff wennen.

    Bewerkt door Jesse op di 08-12-2009 om 18:32
    Jesse Sander (.nl)
    di 08-12-2009 om 18:30
  2. Jeroenz0r

    Bing? :\')

    di 08-12-2009 om 18:47
  3. Deganster500

    Bing zuigt , google ftw
    En wie wilt nu applicaties van MS? xD

    di 08-12-2009 om 19:10
  4. Pascallj

    Google hier too. Waarom Bing in godsnaam? Google doet uitstekend z\'n werk. Vind alles wat je nodig hebt overal en altijd. Heb ik geen Bing voor nodig hoor

    di 08-12-2009 om 22:37
  5. Darkmark

    Bing is gewoon een uitgeklede versie van google.
    Je vind veel minder resultaten en de website is ook nog is langzamer.
    Owja, de naam zuigt ook nog :\')

    Microsoft die een wanhopige poging doet om Google te evenaren --> Fail.

    Google --> Win.

    di 08-12-2009 om 23:08
  6. Roy

    Bing werkt echt voor geen centimeter,
    Ik heb nog nooit gevonden wat ik wil ermee..

    Google ftw.


    Roy twittert (:
    wo 09-12-2009 om 15:29
  7. Daydreamer

    Alleen bij de naam begin ik al te lachen.


    Groen Oldskool Lid
    wo 09-12-2009 om 17:13
  8. Robbert159

    laat ze eerst maar is een goede touch versie maken voor WM6, die is op mijn omnia echt slecht...


    Vind ze allemaal op
    do 10-12-2009 om 15:07
  9. Crimineeltj

    Kijk een Wlm op iphone/Itouch is wel makkelijk beter als al die web messengers, Maar ja bing op de iphone nou nee dank je heb hem een keer geprobeerd te gebruiken ik vond echt niet wat ik wou.


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    do 10-12-2009 om 21:34
  10. Shaun

    Mij lijkt die Live Messenger wel wat.



    KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    do 10-12-2009 om 22:52
  11. Simmie

    Bing is uiteraard iets TE... zelfs een achtergrond afbeelding. Nee, geef mij google maar.

    za 12-12-2009 om 11:15
  12. Vincentdevreede

    Nou zo te lezen hebben jullie Bing de laatste tijd niet echt meer gebruikt. In het begin was deze idd vrij waardeloos. Tegenwoordig vind hij zeer goeie resultaten en afbeeldingen zoeken werkt toch echt wel stukken handiger dan die van google!

    Dus een tip voor mensen probeer Bing nog is een keer uit en wss sta je verbaast te kijken hoe handig deze eigenlijk is.


    iPhone Platform - Mac Platform
    za 12-12-2009 om 15:32
  13. Redmar

    het is al weer bijna 2010! en heb nog niks over Messenger 10.0 Gehoord. Er zou tog een nieuwe Messenger Plus en messenger uit kome. of heb ik dat mis?

    vr 25-12-2009 om 17:27