16/12/2009 17:39

Mishandeling na chatten met meisje


Een 14-jarige jongen uit Tilburg is dinsdag op een school in Tilburg-West mishandeld door twee medescholieren, omdat hij via MSN contact had gehad met de vriendin van een van zijn belagers. De politie meldt woensdag dat de jongen werd geslagen en geschopt en een blauw oog en een bult op zijn voorhoofd opliep. De twee leerlingen zijn opgepakt. Het duo had de jongen eerder gewaarschuwd dat hij geen contact met het meisje mocht hebben. Het slachtoffer zegt het meisje regelmatig via MSN te spreken. De gesprekken zijn volgens hem van vriendschappelijke aard.

Aangesproken

Dinsdagochtend werd de jongen op school bij de kluisjes aangesproken door de 16-jarige vriend van het meisje. Die snauwde hem toe dat hij niet gediend was van het contact. Vervolgens sloeg en schopte de 16-jarige hem samen met een even oude vriend.

Een van de verdachten heeft toegegeven de 14-jarige te hebben mishandeld. Het slachtoffer zou niet alleen via MSN contact met zijn vriendin hebben gehad, maar ook via Hyves en sms-berichten.
Door Webmaster In Security Bron NU.nl

Reacties (16)

Reageren
  1. Deganster500

    Waar gaat het toch naartoe met de wereld

    wo 16-12-2009 om 17:47
  2. Jesse

    Die 16-jarige kereltjes mogen van mij wel een gevangenis strafje krijgen. What the fuck is dit voor een onzeker haantjes gedrag. Ik neem aan dat die vriendin van hem zelf wel beslist met wie ze praat?


    Jesse Sander (.nl)
    wo 16-12-2009 om 17:50
  3. Loller1

    Dat is nu pure jaloerzie! Meestal ligt het aan hezelf. Bang om hun vriendin te verliezen dus schoppen ze hem maar in elkaar...

    wo 16-12-2009 om 21:04
  4. Banjer22

    had precies het zelfde op school ik vond een meisje leuk en een ander ook kwam hij met zijn \"click\" mij bedreigen

    en wat doe je dan als er 4 man tegen over 1 staan.

    dat zijn gwn mensen die bang zijn om hun dingen te verliezen dus lossen het op met geweld


    No fear for the strong, no mercy for the weak
    wo 16-12-2009 om 21:20
  5. Fobiac

    Belachelijk

    wo 16-12-2009 om 22:43
  6. Samdejong

    Proud to be a Tilburger!

    NOT

    wo 16-12-2009 om 23:20
  7. Daydreamer

    Wat een loser die 16-jarige.

    Bewerkt door Daydreamer op do 17-12-2009 om 09:02
    Groen Oldskool Lid
    do 17-12-2009 om 09:00
  8. Sarvice

    dit was toch al een keer gepost ? :\')



    Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    do 17-12-2009 om 16:49
  9. Langkous

    Naja ik ken het.

    Precies hetzelfde meegemaakt.

    do 17-12-2009 om 20:18
  10. Jeroenz0r

    @langkous

    Had jij hem geslagen of wat? :\')


    Jaloerse mensjes

    Bewerkt door Jeroenz0r op vr 18-12-2009 om 08:32
    do 17-12-2009 om 21:16
  11. Langkous

    Quote: jeroenz0r

    @langkous

    Had jij hem geslagen of wat? :\')


    Nee,

    ik ging vaak met een meisje om en dat meisje had een verkeerd vriendje, en toen ben ik met dat meisje ooit naar Efteling geweest. En die jongen begon me te bedreigen op msn en sms\'jes en toen heb ik aangifte gedaan wegens bedreiging en de volgende dag toen ik terug naar huis fietste reden er twee jongens achter me aan en sloegen me zo hard op me achterhoofd dat ik ben neergevallen en toen hadden me nog een paar klappen en trappen gegeven op de grond.

    En natuurlijk daarna nog aangifte gedaan wegens mishandeling.


    Maar geloof me, zoiets blijft altijd in je achterhoofd zitten en dat is iets wat je niet snel vergeet!

    do 17-12-2009 om 21:56
  12. Zzgg038

    Dat deed mijn ex ook altijd.
    Maar om nou die jongens te gaan slaan? Het zou wel lekker zijn natuurlijk, maar ja beter ga je wat nuttigs doen. Ik ga lekker de sportschool in of gitaar spelen, dat werkt beter, en het is niet strafbaar.


    What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    ma 21-12-2009 om 16:06
  13. Greepfruuy

    Belachelijk

    do 24-12-2009 om 03:16
  14. Jarno112

    echt raar

    ma 28-12-2009 om 14:23
  15. Betonvlinder

    Waar gaat de jeugd heen in nederland denk ik soms wel is. Iemand zwaar toetakelen omdat iemand met je vriendinnetje praat via msn is toch beetje te hoog gegrepen. Ze zullen wel taakstrafje krijgen van paar uurtjes maar van mij mogen deze \'stoere jongens\' ook een celstraf krijgen.


    Je bent een rund als je je kind geen vuurwerk gunt.
    vr 01-01-2010 om 22:18