03/02/2010 00:01

Nieuwe aflevering Studio MastaLine


Aanstaande vrijdag van 20:00 tot 00:00 uur zal er weer een internetradio uitzending zijn van Studio MastaLine. Deze zal verzorgd worden door Chielt & Webmaster. Ze zullen niet alleen Creative Commons muziek draaien, ook zullen zij zullen laten zien een hoop muziek op internet gratis gedownload kan worden. We kijken uit naar een avond gezelligheid, goede muziek, slap geouwehoer en waarschijnlijk ook een stukje nostalgie.

Er is tijdens de uitzending een telefoonnummer beschikbaar: 030-6551556, hierop kan gedurende de hele uitzending naar worden gebeld om kans te maken om in de uitzending te belanden. Wij houden ons niet verantwoordelijk voor de inhoud van het programma.

Wij nodigen jullie uit om vrijdag te luisteren naar Mastaline Radio (vrijdag is de link beschikbaar) en lekker mee te kletsen op de chat.

We bedanken de leden die zich hebben ingezet om de radio weer een nieuw leven in te blazen en het te ondersteunen. Mocht het vrijdag een succes worden zullen er wellicht meerdere uitzendingen volgen.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (48)

Reageren
  1. Draust

    vet ik ben er ook!

    wo 03-02-2010 om 00:12
  2. Darkmark

    woot ~!

    wo 03-02-2010 om 00:54
  3. Amahl

    wooot vet

    wo 03-02-2010 om 08:15
  4. Daydreamer

    Joepie! Ik ga zeker niet luisteren!


    Groen Oldskool Lid
    wo 03-02-2010 om 08:16
  5. Dsa900

    /me is d\'r bij vrijdag !

    wo 03-02-2010 om 09:16
  6. Verzenden

    ik kom

    wo 03-02-2010 om 09:22
  7. Pleeborstel

    Ich bin dabei jaah!

    wo 03-02-2010 om 09:49
  8. Pascallj

    Veeet! Ik ben derbij vanaf een uurtje of 10 .

    wo 03-02-2010 om 13:33
  9. Bas

    TOF!

    Eerst wel Xfactor kijken :\')


    HOI!
    wo 03-02-2010 om 14:16
  10. Qaox

    Heb schoolfeest dan, dus zal er helaas niet bij zijn.
    Have fun en veel succes!

    wo 03-02-2010 om 15:08
  11. Jesse

    Ben d\'r de eerste 2 uur wel zeker bij, daarna uitgaan.


    Jesse Sander (.nl)
    wo 03-02-2010 om 15:19
  12. Iamotor

    Ik vind eigenlijk een bedankje wel zo op zijn plaats (in de nieuwspost), na wat de members hebben geregeld.

    On:
    In iedergeval leuk dat Onno kan draaien. Ik zal er iets later bij zijn. Maar het zal een leuke avond worden.

    Bewerkt door Iamotor op wo 03-02-2010 om 16:07
    Iamotor.nl - Wanneer internetten echt wordt.
    Upload your stuff with speed.
    Nooit meer je email kwijt.
    Hier wordt er wel geluisterd.
    Iamotor Social.
    wo 03-02-2010 om 15:50
  13. Pascallj

    Oke daar gaan we.... Rapapam, rapapapapapapam, Een applausje voor Wouter Dank u, dank u

    wo 03-02-2010 om 15:58
  14. Iamotor

    Quote: pascallj

    Oke daar gaan we.... Rapapam, rapapapapapapam, Een applausje voor Wouter Dank u, dank u

    Nee, niet alleen voor mij. Ook naar de members die hebben meegeholpen aan het scripten voor een review systeem. En ook andere members die hebben geholpen om het idee tot werkelijkheid te hebben laten brengen.


    Iamotor.nl - Wanneer internetten echt wordt.
    Upload your stuff with speed.
    Nooit meer je email kwijt.
    Hier wordt er wel geluisterd.
    Iamotor Social.
    wo 03-02-2010 om 15:59
  15. Joran95

    Fuck Yeah!