19/02/2010 10:43

MastaMessenger.com bestaat 1 jaar!


Onze WebMessenger bestaat vandaag precies een jaar, dat willen we jullie natuurlijk niet laten ontgaan. Direct na de opening liep de site al erg goed, elke week stegen de bezoekersaantallen aanzienlijk. Vandaag de dag gebeurt dat nog steeds. Met meer dan 12.000 bezoekers per dag is MastaMessenger uitgegroeid tot een van de meest bekende webmessengers van vandaag. Dit is natuurlijk alleen mogelijk dankzij de trouwe gebruikers van deze dienst, waarvoor ons grote dank!
Door Webmaster In Site updates

Reacties (25)

Reageren
  1. Roboo

    Proficiat


    3 Maanden lang gratis webhosting uitproberen?

    Vusam Webhosting
    vr 19-02-2010 om 11:30
  2. Jeroenz0r

    Feleci!

    vr 19-02-2010 om 11:47
  3. Nix

    Blijkbaar gebruik ik het 1 keer per jaar .

    vr 19-02-2010 om 11:47
  4. Lendra

    Zo veel !


    Dacht echt dat dat nooit gebruikt werd, ik zelf heb het eigenlijk nooit gezien. Zal het binnenkort eens proberen.

    In ieder geval wel gefeliciteerd!


    vuurwerkforum


    Tja ik zou \'t is weg kunnen halen
    vr 19-02-2010 om 12:13
  5. Iamotor
    vr 19-02-2010 om 12:30
  6. Sarvice



    Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    vr 19-02-2010 om 12:32
  7. Frezo

    Tof! Gebruik het zelf niet zoveel, maar kan me voorstellen dat mensen deze makkelijk vinden werken zonder al die poespas!


    vr 19-02-2010 om 14:23
  8. Scumrules

    Wahha ik heb hem volges mij ook jaren niet meer gebruikt

    vr 19-02-2010 om 17:14
  9. Darkmark

    Waarom zoo je zo\'n web msn dingens gebruiken als je ook gewoon het echte Windows Live Messenger kan gebruiken .. ?

    Anyway, Feli

    vr 19-02-2010 om 17:31
  10. Joostjuh

    Quote: scumrules

    Wahha ik heb hem volges mij ook jaren niet meer gebruikt

    hoe kan dat nou, hij bestaat nu net 1 jaar..:/

    on
    gefeliciteerd iig!

    vr 19-02-2010 om 18:05
  11. Webmaster

    Quote: darkmark

    Waarom zoo je zo\'n web msn dingens gebruiken als je ook gewoon het echte Windows Live Messenger kan gebruiken .. ?

    Anyway, Feli


    Voor als je op je werk of op school zit. Meestal heb je beperkte rechten om programma\'s te installeren, of wordt het programma door een firewall geblokkeerd.

    vr 19-02-2010 om 18:39
  12. Pascallj

    Het werkt idd als een zonnetje. Heel handig met die layouts en alles. Werkt gewoon perfect voor op school of via mijn oude Pentium II .

    Dussss gefeliciteerd

    vr 19-02-2010 om 18:45
  13. 1234ewout

    vr 19-02-2010 om 20:23
  14. Loller1

    Gefeliciteert, ik gebruik het héééél af en toe eens op school...

    vr 19-02-2010 om 21:11
  15. Sandr

    12.000 per dag?
    Damn, doen jullie goed.

    vr 19-02-2010 om 21:26