28/03/2010 00:59

WLM Universal Patcher: 2 miljoen downloads!


Deze week bereikte de WLM Universal Patcher++ de 2 miljoen downloads en dat vieren wij uiteraard met onze bezoekers. MastaLine maakt al patches voor MSN en Windows Live Messenger sinds 2003 en zal hier voorlopig nog niet mee stoppen. De universele patch is ontstaan door het samenvoegen van verschillende patches voor diverse MSN versies. Met deze patch is het mogelijk om de reclame en andere onnuttige toevoegingen uit MSN te halen. Daarnaast heeft het de mogelijkheid om in te schakelen dat je meerdere keren kunt inloggen onder andere MSN accounts.

Onze andere variant, de MSN 7 Universal Patcher++ staat op bijna 1,8 miljoen downloads. Het valt niet in te schatten op hoeveel computers de patches inmiddels staan, gezien het feit dat de software ook op bekende download sites staan. Waarschijnlijk loopt het aantal op tot een veelvoud van dit record.

Omdat gebruikers zich afvroegen waarom er telkens maar weer een nieuwe patch moest worden gedownload voor elke nieuwe MSN versie, bracht het ons op het idee om een universele patch te maken dat op elke versie zou werken. De universele patcher werkt met de laatste generatie Windows Live Messenger (versie 8 en hoger). Tegenwoordig wordt de patch nog altijd fanatiek gebruikt, wekelijks loopt het aantal downloads op naar 10.000. We bedanken de trouwe gebruikers, door jullie zullen wij de patch blijven updaten!
Door Webmaster In Site updates

Reacties (16)

Reageren
  1. Sarvice

    Dat dat ding nog zoveel gebruikt wordt



    Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    zo 28-03-2010 om 01:42
  2. Jeroenz0r

    Maar toch is apatch mijn winnaar

    zo 28-03-2010 om 01:48
  3. Redmar

    Hebben jullie oook een Link van die msn7 ?
    Vast bedankt!

    zo 28-03-2010 om 01:50
  4. Pascallj

    Chill :\')

    zo 28-03-2010 om 10:51
  5. Loller1

    proficiat zeker :\')

    zo 28-03-2010 om 12:27
  6. Darkmark

    Hmm vroeger was deze patcher een echte toevoeging aan msn.
    Toen was er ook bijna nog geen concurrentie, zo\'n beetje iedereen die ik kon in die tijd gebruikte wel de patcher van ML

    Tegenwoordig vind ik de patcher maar een beetje matigjes.
    Natuurlijk doet hij wat hij moet doen, maar er is nu gewoonweg zóveel beter en uitgebreider op internet te vinden ..

    Anyway, Gefeliciteerd uiteraard !

    zo 28-03-2010 om 20:19
  7. Jesse

    Quote: jeroenz0r

    Maar toch is apatch mijn winnaar


    A-patch is gemaakt door een moslim, die in zijn patch reclame voor god gooit ofzo. En dat is kut. :\')

    Anyway, heel nice.

    Bewerkt door Jesse op zo 28-03-2010 om 22:24
    Jesse Sander (.nl)
    zo 28-03-2010 om 22:16
  8. Redmar

    Is msn 7 nog te gebruiken?

    ma 29-03-2010 om 18:45
  9. Simmie

    Quote: redmar

    Is msn 7 nog te gebruiken?
    Nee, die is al sinds versie wlm 2009 out to date. Helaas. Je bent dus verplicht deze versie wlm 2009 te nemen (build 14.0.8089.726).

    Of je moet de wlm 2010 beta nemen als je vista of 7 bezit (op eigen risico)

    ma 29-03-2010 om 22:57
  10. Crimineeltj

    Quote: jesse

    [..]

    A-patch is gemaakt door een moslim, die in zijn patch reclame voor god gooit ofzo. En dat is kut. :\')

    Anyway, heel nice.


    Er zit helemaal geen reclame in zijn patch heb je het ooit wel eens gebruikt ik denk het niet.

    A-patch is ook mijn winnaar kan je net iets meer mee dan met deze mastaline patch


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    di 30-03-2010 om 00:22
  11. Patje

    Mag ik traktatie? €5,- op mijn rekening aub anders stil :\')

    wo 31-03-2010 om 16:41
  12. Jeroenz0r

    Quote: crimineeltj

    Er zit helemaal geen reclame in zijn patch heb je het ooit wel eens gebruikt ik denk het niet.
    Jawel hoor , op het einde vraagt ie of je meer over Allah wil weten.

    vr 02-04-2010 om 13:35
  13. Crimineeltj

    Quote: jeroenz0r

    [..]Jawel hoor , op het einde vraagt ie of je meer over Allah wil weten.


    Ik heb de patch effe opnieuw uitgevoerd had het nog nooit gezien, Maar het installeert helemaal verder niks je moet op die link klikken als je dat niet doet start die gewoon wlm op die je gepatch heb.

    Dus dat dat er op einde in zit lekker boeie

    Bewerkt door Crimineeltj op za 03-04-2010 om 11:05
    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    za 03-04-2010 om 11:00
  14. Jesse

    Quote: crimineeltj

    [..]

    Ik heb de patch effe opnieuw uitgevoerd had het nog nooit gezien, Maar het installeert helemaal verder niks je moet op die link klikken als je dat niet doet start die gewoon wlm op die je gepatch heb.

    Dus dat dat er op einde in zit lekker boeie


    Ik vind het vervelend, de patch zelf is prima hoor. Alleen ook op de website etc. staan allemaal religieuze linkjes. En de allah-add op het einde maakt mijn irritatie compleet.


    Jesse Sander (.nl)
    za 03-04-2010 om 18:41
  15. Kerim03

    lukt niet , wrm