19/04/2010 14:06

Update: Messenger Plus! Live 4.84


Gister is versie 4.84 van Messenger Plus! Live gepubliceerd. Volgens de site van Plus! is dit een tussenversie om te overgang tussen versie 4 en versie 5 te versoepelen. Deze versie heeft geen visuele veranderingen en is niet noodzakelijk om te installeren. Er zijn verder geen details vrijgegeven over Plus! versie 5.

Lijst met veranderingen
  • Translations have been updated.
  • A bug has been fixed in the Promotion System.
  • Messenger Plus! has been reorganised for the development of Plus!5. Everything is now compiled with Visual Studio 2010 and managed in TFS.


Met dank aan Simmie.

Directe download
Door Chielt In Instant messaging Bron MsgPlus Live

Reacties (15)

Reageren
  1. Mike

    Toe maar, zijn er echt nog mensen die MSN gebruiken :\')?

    Ah vet cool. FIPO!

    Bewerkt door Mike op ma 19-04-2010 om 15:20
    ma 19-04-2010 om 15:20
  2. Webmaster

    MSN is om contact te houden met je vriendin(nen). Gtalk is voor gozers.

    ma 19-04-2010 om 15:27
  3. Fifa06

    Quote: mike

    Toe maar, zijn er echt nog mensen die MSN gebruiken :\')?

    Ah vet cool. FIPO!



    Waar zie je dat staan?
    Msn is ondertussen wel verbannen denk ik, ze hadden wlm 8 toch ook verplicht laten updaten?

    Linkje naar het topic

    ma 19-04-2010 om 15:27
  4. Sandr

    Quote: mike

    Toe maar, zijn er echt nog mensen die MSN gebruiken :\')?

    Ah vet cool. FIPO!



    Verkapt: Kijk mij patsen met mijn niet-WLM.

    ma 19-04-2010 om 15:48
  5. Mike

    Quote: sandr
    Verkapt: Kijk mij patsen met mijn niet-WLM.


    Dit moet ik zien als een bepaalde humor? Ik pats nergens mee, ik vroeg/vraag me af of er mensen zijn die het nog gebruiken. Ik amper namelijk.

    ma 19-04-2010 om 15:58
  6. Hardcore88

    Quote: mike

    [..]

    Dit moet ik zien als een bepaalde humor? Ik pats nergens mee, ik vroeg/vraag me af of er mensen zijn die het nog gebruiken. Ik amper namelijk.


    jij spreekt AL je vrienden al op mastaline ja dus dat scheelt zo veel zijn er niet meer op mastaline dus dat word msn instaleren

    ma 19-04-2010 om 16:18
  7. Peter91

    Wlm en plus werken prima.
    Ik update wel als ik gepushed word.
    Of als wlm met een grote update komt..

    Ps. ik spreek nog veel mensen via msn/wlm.
    Wat zou ik anders moeten gebruiken? Ik dacht dat msn wel de standaard was in nederland. En ik doe natuurlijk wel mee aan de twitter-hype :\')


    Whoop
    ma 19-04-2010 om 17:26
  8. Dln

    Quote: hardcore88

    [..]

    jij spreekt AL je vrienden al op mastaline ja dus dat scheelt zo veel zijn er niet meer op mastaline dus dat word msn instaleren

    Ja gozert, jij hebt helemaal geen vriendjes..of miss. een paar van die snuivende-kale-stuiterballen?

    Bewerkt door Dln op ma 19-04-2010 om 22:32
    Like whutt.. 1||
    ma 19-04-2010 om 22:31
  9. Bas

    *wacht rustig af op Plus! 5*

    Dit bericht deed mij inloggen in de beta portal van Plus! :\') en dat werkte nog steeds, handig voor 5 screentjes


    HOI!
    ma 19-04-2010 om 23:21
  10. Crimineeltj

    Quote: peter91

    Wlm en plus werken prima.
    Ik update wel als ik gepushed word.
    Of als wlm met een grote update komt..

    Ps. ik spreek nog veel mensen via msn/wlm.
    Wat zou ik anders moeten gebruiken? Ik dacht dat msn wel de standaard was in nederland. En ik doe natuurlijk wel mee aan de twitter-hype :\')


    Ja idd ik gebruik ook alleen msn om ze te spreken dan niemand anders die ik ken gebruikt al die andere dingen als gtalk of yahoo of iets ze gebruiken alleen maar wlm.


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    di 20-04-2010 om 00:11
  11. Simmie

    Omg, microsoft geeft iets gratis uit wat erg populair is en gaan ze reageren van \'wie gebruikt er nog msn\'. Dan gaan ze liever naar een programma die bijna niet door iedereen wordt gebruikt zoals gtalk en yahoo. Goh, dat slaat weer echt nergens op, heb er geen woord voor.

    di 20-04-2010 om 10:45
  12. Jesse

    Quote: dln

    [..]
    Ja gozert, jij hebt helemaal geen vriendjes..of miss. een paar van die snuivende-kale-stuiterballen?


    :\')

    Anyway, plus! voegt voor mij niet zo veel meer toe. Niet genoeg om het te gebruiken in ieder geval.


    Jesse Sander (.nl)
    di 20-04-2010 om 13:43
  13. Mike

    Even voor de duidelijkheid, dit gaat over de nieuwe + applicatie. Niet over mijn opmerking wie er nog msn gebruikt, dit bedoelde ik als grapje namelijk.

    Lekker back on-topic dus :+

    Bewerkt door Mike op di 20-04-2010 om 14:25
    di 20-04-2010 om 14:25
  14. Loller1

    Dus deze versie is eigenlijk een beetje een nutteloze update?

    wo 21-04-2010 om 21:20
  15. Redmar

    Ik heb hem