09/06/2010 13:22

MsgPlus! Live plugin: World Cup 2010 South Africa


Er is een plugin toegevoegd voor Messenger Plus! Live. Deze plugin kan je op de hoogte houden van het WK voetbal in Zuid-Afrika. Het programma laat pop-ups zien zodra er is gescoord en je kan de duels in MSN naam plaatsen. Daarnaast valt het programma nog af te stemmen met je persoonlijke voorkeuren, bv. welke teams die je wilt volgen.

Download de plugin \'World Cup 2010 South Africa\'
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (11)

Reageren
  1. Lendra

    Leuk hoor...

    Eindelijk weer eens boeiend nieuws :\')


    /me is aan dowloaden


    vuurwerkforum


    Tja ik zou \'t is weg kunnen halen
    wo 09-06-2010 om 14:06
  2. Roelvb

    Ik vond die versie van 2 jaar geleden waarbij de score in je schermafbeelding kwam mooier


    wo 09-06-2010 om 15:24
  3. Darkmark

    Nice !

    Ik heb het ook gelijk even in het WK 2010 topic opgenomen

    do 10-06-2010 om 16:20
  4. Langkous

    Hoe weet die plugin eigenlijk hoeveel het is? Waar haalt die die informatie vandaan?

    vr 11-06-2010 om 17:42
  5. Fifa06

    pffffffffffff wat een wk hype weer

    za 12-06-2010 om 09:06
  6. Jeroenz0r

    Is eens aardig! Even de maker noemen ofzeu.
    http://msgpluslive.nl/scripts/view/614-World-Cup-2010-South-Africa/




    Quote: langkous

    Hoe weet die plugin eigenlijk hoeveel het is? Waar haalt die die informatie vandaan?
    Ik heb het script even bekeken, en hij download/update dit bestandje: http://www.futb.../u2/liveNow.xml

    Bewerkt door Jeroenz0r op za 12-06-2010 om 21:29
    za 12-06-2010 om 21:19
  7. Webmaster

    Quote: jeroenz0r

    Is eens aardig! Even de maker noemen ofzeu.

    De maker, een bekende van MastaLine heeft met ons contact opgenomen. Hij hoeft geen naamvermelding. Maar de auteur staat netjes vermeld bij de download zelf.

    Bewerkt door Webmaster op zo 13-06-2010 om 18:34
    zo 13-06-2010 om 18:34
  8. Jeroenz0r

    Quote: webmaster

    [..]
    De maker, een bekende van MastaLine heeft met ons contact opgenomen. Hij hoeft geen naamvermelding. Maar de auteur staat netjes vermeld bij de download zelf.

    ma 14-06-2010 om 15:03
  9. Joshoon

    Nice! mensen zijn blij om de uitslagen in me msn naam te zien.

    Mooie plugin!

    za 19-06-2010 om 21:34
  10. Hakan1

    hoelang duurt het downlaoden van die messenger plus??

    za 10-07-2010 om 19:44
  11. Beauty126

    hallo allemaal hoe gaat het met jullie? ik ben net nieuw hier maar ik weet helemaal niks van mastaline maar wil iemand aub met me praten in de chatbox want ik wil een keertje met iemand praten :\'(
    oke doei doei doei
    nieuwe member