18/08/2010 10:49

Update: Windows Live Essentials 2011 Beta Refresh


Een persoon heeft de nieuwe download URL gevonden van de nieuwe Windows Live Essentials 2011 \"Beta Refresh\". Een mond vol gadget-termen, wilt eigenlijk niets meer zeggen dat het de tweede beta van het pakket Windows Live Essentials is, waar Windows Live Messenger tegenwoordig onderdeel van is geworden. Deze nieuwe versie zou eerdaags verschijnen op de officiële site, maar is nu al in handen van trouwe messenger fans.

De volledige installatie (aangeduidt met Full) is maar liefst 151MB groot, het is daarom aan te raden om voor de web installer te kiezen. Zodat je alleen de nodige onderdelen download die jij wilt hebben.

Download Engelse versie: Full | Web
Download Nederlandse versie: Full | Web
Centraal topic
Door Webmaster In Instant messaging Bron LiveSide.net

Reacties (31)

Reageren
  1. Loller1

    Waar is de japanse vers

    Ik had hem gisteren al...
    Wanneer komt hij eigenlijk daar <- te staan bij Live Messenger?

    Bewerkt door Loller1 op wo 18-08-2010 om 11:17
    wo 18-08-2010 om 11:15
  2. Menthix

    Is inmiddels ook samen met alle andere talen te vinden op http://explore.live.com/windows-live-essentials-beta

    wo 18-08-2010 om 11:38
  3. Crimineeltj

    Quote: loller1

    Waar is de japanse vers

    Ik had hem gisteren al...
    Wanneer komt hij eigenlijk daar <- te staan bij Live Messenger?


    Haha wat moet je nou weer met de japanse versie Xd,

    Ik ben hem aan het installeren op me oude laptop doet die het goed nu hopen op me nieuwe ook want daar liep de vorige beta niet goed op .

    Net zoals de windows live mail progje zaten ook vol met bugs op me nieuwe laptop, Terwijl toch alle 2 systeem windows 7 64 bit is dus ben benieuwd.

    edit:

    Op me nieuwe laptop precies de zelfde problemen weer

    Wlm:
    Ik kan me persoonlijke text niet wijzigen als ik erop klik dan krijg ik alleen een zwart blokje kan niks typen, En op me oude laptop doet die het wel goed.

    Windows Live Mail progje

    Als ik mail stuur naar iemand en typ in de adressen balk de email adressen dan krijg je voorbeeld venster van de mensen, Hier in staan dus hele andere namen dan het adres of naam dat ik typ.

    het ligt niet aan me Windows installatie want heb eerder al problemen met de beta gehad heb ik me laptop opnieuw geïnstalleerd met officiële windows 7 Ultimate dvd, Komt iemand deze problemen ook voor ?

    Bewerkt door Crimineeltj op wo 18-08-2010 om 14:14
    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    wo 18-08-2010 om 13:09
  4. Fifa06

    wel beetje jammer dat ML er zo laat mee komt...

    wo 18-08-2010 om 17:30
  5. Simmie

    Quote: fifa06

    wel beetje jammer dat ML er zo laat mee komt...
    Beter laat dan nooit.

    wo 18-08-2010 om 18:31
  6. Webmaster

    Quote: fifa06

    wel beetje jammer dat ML er zo laat mee komt...

    Dat heb je zelf ook in de hand, je kunt het ook melden.

    wo 18-08-2010 om 19:56
  7. Robin2306

    Ik heb hem niet kunnen installeren... bij mij installeert hij niet. Setup gaat helemaal goed ( dus alles geïnstalleerd, 100% ), tot verbazing staat Windows Live Messenger Beta (en alle andere programma\'s van WLE) er niet op.

    Systeemherstel gedaan en nu weer de officele versie van WLE (Windows Live Essentials). Dan maar met de oude doen!

    Bewerkt door Robin2306 op wo 18-08-2010 om 20:23
    Nokia C3-00 te koop! Klik hier voor interesse.
    wo 18-08-2010 om 20:22
  8. Seven

    welke versie n# is dit ?

    k heb nu 15.4.3002.810

    Enkele opvallende dingen.

    Opties die ik mis.

    - Contacten opslaan
    - Contacten importeren

    Vernieuwd
    - Blokkeerfunctie is vervangen door ( offline weergeven )

    Facebook

    Hier vind k het jammer dat je niet rechtstreeks kan chatten met facebook contacten.

    Netlog

    Jammer dat je je contacten van netlog niet kan toevoegen.

    Plus

    deze is nog niet compactible

    Apatch

    multilogin werkt... maar de advertise is niet weg !

    wo 18-08-2010 om 23:54
  9. Crimineeltj

    Quote: seven

    welke versie n# is dit ?

    k heb nu 15.4.3002.810

    Enkele opvallende dingen.

    Opties die ik mis.

    - Contacten opslaan
    - Contacten importeren

    Vernieuwd
    - Blokkeerfunctie is vervangen door ( offline weergeven )

    Facebook

    Hier vind k het jammer dat je niet rechtstreeks kan chatten met facebook contacten.

    Netlog

    Jammer dat je je contacten van netlog niet kan toevoegen.

    Plus

    deze is nog niet compactible

    Apatch

    multilogin werkt... maar de advertise is niet weg !


    Ik heb gekeken en het heeft de zelfde versie nummer

    Quote
    Facebook

    Hier vind k het jammer dat je niet rechtstreeks kan chatten met facebook contacten.


    Ik vind dat helemaal niet erg ik vind die hele sociale balk in wlm die nieuwe irritant, Ik ben ook blij dat er een knopje zit dat je het weg kan doen.

    Bewerkt door Crimineeltj op do 19-08-2010 om 11:41
    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    do 19-08-2010 om 11:40
  10. Versplinterd

    ik heb een vraag:
    ik vind windows live mail 2011 echt heel erg handig, ik vind alleen de msn van de nieuwe versie heel vervelend, is er een mogelijkheid om de oude msn te hebben in combinatie met de nieuwe live mail?
    ik heb al geprobeerd om de oude versie van windows live te installeren en dan alleen live mail te doen, maar dat doet ie inet omdat ie automatisch alle live programmas update naar de nieuwe versie.

    ik hoop dat er een oplossing voor is, want die nieuwe msn bevalt me van geen kant!

    Groeten, Versplinterd

    do 19-08-2010 om 21:41
  11. Crimineeltj

    De nieuwe msn ziet er gewoon het zelfde uit als de oude msn, Je moet gewoon op de knop drukken naast contact toevoegen dan is die sociale irritant balk weg.


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    do 19-08-2010 om 22:14
  12. Ssp

    Quote: seven


    Facebook

    Hier vind k het jammer dat je niet rechtstreeks kan chatten met facebook contacten.



    (Zoals ik gelezen heb, de mensen in Amerika kunnen dat wel, hier wordt het nog niet ondersteund. Wat ik wel gelezen heb is als je op je profiel je land veranderd naar Amerika dat het dan wel moet werken)

    vr 20-08-2010 om 00:02
  13. Seven

    deze tip zal k eens proberne

    vr 20-08-2010 om 00:28
  14. Daydreamer

    Laat ze Hyves eens een keer integreren ofzo dan word die functie pas interessant. Facebook gebruik ik toch niet.


    Groen Oldskool Lid
    vr 20-08-2010 om 08:14
  15. Jve

    Quote: simmie

    [..]Beter laat dan nooit.

    Like usual

    vr 20-08-2010 om 09:47