01/10/2010 18:18

Final: Windows Live Essentials 2011 uitgebracht


De definitieve versie van Windows Live Essentials 2011 is gisteren definitief uitgebracht. Wat de exacte veranderingen zijn in deze versie is niet bekend gemaakt. Dus mocht je veranderingen waarnemen, kun je dat melden in het speciale topic. Onze Universal WLM Patcher++ en Messenger Plus! Live werken helaas nog niet naadloos samen met deze versie. Liefhebbers hiervan zouden dus nog even moeten wachten.

De web-versie is een klein programmaatje die de nodige onderdelen download, voor diegene die niet moeilijk willen doen is er de volledige versie. Deze bevat alle onderdelen van Windows Live Essentials.

Deze versie is alleen te gebruiken op Windows Vista en op Windows 7.

Download Nederlandse versie: web | volledig
Download Engelse versie: web | volledig

Crimineeltj bedankt voor het melden!
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (28)

Reageren
  1. Loller1

    Ik denk dat er enkel stabliteitsproblemen zijn opgelost, en dat het Informatie overe beta gedeelte weg is!

    Ik vind het wel netjes, nieuwe popups, etc. het langs elkaar staan van contactpersonen, neem een hele hoop scrol werk van me af! :\') en dat sociaal gedoe? Nee, dat hadden ze gerust weg mogen laten!

    vr 01-10-2010 om 19:31
  2. Deganster500

    Inderdaad, over de nieuwe layout heb ik niet veel te klagen maar al dat sociaal gezever
    Ja ik gebruik facebook maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ineens wil integreren met men msn

    vr 01-10-2010 om 22:58
  3. Globekiller

    hoe zit dat met het voornaam + achternaam aspect? is dat veranderbaar oid?


    De Slowchat is weer online!
    za 02-10-2010 om 21:28
  4. Bassleader

    nee iedereen die de nieuwe msn gebruikt word hem/haars naam in voornaamverandert maar je kan het ook wijzigen. alleen emoticons zijn niet meer toegestaan voor de rest kan je zo wat typen hoeft niet je echte naam te zijn beetje creatief denken.

    maar wat lekker weer op tijd gepost ik hoop dalijk next layout etc dat er ook wat gedaan word aan ieuws posten ofso dat het wel uptodate is

    zo 03-10-2010 om 13:19
  5. Crimineeltj

    Quote: deganster500

    Inderdaad, over de nieuwe layout heb ik niet veel te klagen maar al dat sociaal gezever
    Ja ik gebruik facebook maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ineens wil integreren met men msn


    Idd hij werkt goed vind alleen die sociaal functie onzin die erin zit


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    zo 03-10-2010 om 21:40
  6. Redmar

    Waardeloze msn dit!

    1 Je kan niet eens je msn naam verandere. Aleen je e mail naam

    2 Je ziet alle contackt personen naast elkaar in plaats van onder elkaar. aleen als je je msn lijst smaller maakt!

    3 Te veel recklamens bijgekome. waar je gek van woord

    4 Geen msg Plus! en geen Skins.

    vr 08-10-2010 om 16:46
  7. Robin2306

    Quote: redmar

    3 Te veel recklamens bijgekome. waar je gek van woord
    Om die reclames weg te halen kan je A-Patch gebruiken!


    Nokia C3-00 te koop! Klik hier voor interesse.
    vr 08-10-2010 om 19:56
  8. Redmar

    Quote: robin2306

    [..]Om die reclames weg te halen kan je A-Patch gebruiken!


    hoeft niet ik gebruik deze msn al

    za 09-10-2010 om 13:09
  9. Kevino

    Heey allemaal.
    Heb vanmorgen de final versie gedownload en geinstaleert.
    Maar tot mijn spijt moet ik zeggen ik melde me aan en binnen een minuut meld hij zich weer af dat is het zelfde probleem als die in de beta versie zat die er nog steeds niet uitgehaalt is.
    voor de rest vind ik de layout prima alle functies die er in zitten zijn ook goed in orde.
    maar om nou idd facebook , myspace en weet ik het allemaal te kunnen integreren vind ik wel overdreven.
    Als je het allemaal zou hebben en je integreert het dan heb je een hele drukke msn dat vind ik nou persoonlijk helemaal niks.
    Weet niet wat andere mensen er over denken maar zo zie ik het.
    Groetjes aan iedereen en zie wel of er een reactie word geplaatst.

    wo 13-10-2010 om 11:00
  10. Torquelink

    Quote: kevino

    Heey allemaal.
    Heb vanmorgen de final versie gedownload en geinstaleert.
    Maar tot mijn spijt moet ik zeggen ik melde me aan en binnen een minuut meld hij zich weer af dat is het zelfde probleem als die in de beta versie zat die er nog steeds niet uitgehaalt is.
    voor de rest vind ik de layout prima alle functies die er in zitten zijn ook goed in orde.
    maar om nou idd facebook , myspace en weet ik het allemaal te kunnen integreren vind ik wel overdreven.
    Als je het allemaal zou hebben en je integreert het dan heb je een hele drukke msn dat vind ik nou persoonlijk helemaal niks.
    Weet niet wat andere mensen er over denken maar zo zie ik het.
    Groetjes aan iedereen en zie wel of er een reactie word geplaatst.




    dit had ik ook dat afsluiten , heb je toevallig AVG geinstalleerd?? ,
    toen ik het Online schield express berichten (msn security optie )
    wegvinkte was mijn hele probleem weg van dat afmelden.

    zo 17-10-2010 om 23:35
  11. Mhartjea

    Erg jammer dat je je huidige schermnaam niet kunt gebruiken!
    Ik hoop dat ze dat weer terug brengen!

    wo 20-10-2010 om 14:19
  12. Dieuwke88

    Net geinstaleerd, vind \'m echt vreselijk!!!
    Geef mij maar gewoon de oude.
    Als ik het goed las is er nog geen mogelijkheid om de nieuwe te combineren met meerdere logins?
    Als dit wel kan, waar kan ik dat dan vinden? (de patch)

    wo 20-10-2010 om 14:43
  13. Redmar

    met MSG PLUS live 4.9
    sins gister uit gebragt!

    http://www.msgplus.net

    Bewerkt door Redmar op wo 20-10-2010 om 23:27
    wo 20-10-2010 om 23:27
  14. Robin2306

    Quote: redmar

    met MSG PLUS live 4.9
    sins gister uit gebragt!

    http://www.msgplus.net
    Deze versie wordt volgens mij nog niet officeel ondersteund!! Niet alle functies zullen werken met WLE 2011.

    Dit gebeurd denk ik als versie 5 uitkomt.


    Nokia C3-00 te koop! Klik hier voor interesse.
    do 21-10-2010 om 19:23
  15. Aylaasperger

    Quote: dieuwke88
    Als ik het goed las is er nog geen mogelijkheid om de nieuwe te combineren met meerdere logins?
    Als dit wel kan, waar kan ik dat dan vinden? (de patch)


    @Dieuwke88 Ik heb de in deze topic getipte A-Patch geinstalleerd en daarmee kan je Polygamy ook aanzetten!

    Minpunten:
    - Je naam veranderen moet in je profiel van windows live, in messenger kan het niet meer.
    - Je persoonlijk bericht veranderen geeft meteen een leeg venster om een nieuwe te typen. Je bericht wijzigen kan alleen door het helemaal opnieuw typen, kopieren kan ook niet.
    - Voor het standaard thema kan je geen kleur meer kiezen, en als je een thema kiest kan je je eigen thema niet zien in de gespreksvensters.
    - Je word opgezadeld worden met allerlei netwerk koppelingen die niemand die ik ken in msn wil gebruiken.
    - Het is niet meer mogelijk om alleen je ID te onthouden zonder dat je wachtwoord ook onthouden word.

    Pluspunten:
    - Je kunt per persoon of groep bepalen wie jou offline of online kunnen zien.

    Bewerkt door Aylaasperger op ma 25-10-2010 om 12:13