31/12/2010 15:13

MastaLine wenst iedereen een gelukkig nieuwjaar!


MastaLine hoopt je in het volgende jaar weer terug te zien op de website. Het jaar 2011 staat namelijk in het teken van vernieuwing voor MastaLine, waarbij de website een grondige make-over ondergaat, zowel op het visuele als technische aspect. Houdt hiervoor de site in de gaten. MastaLine wenst alle leden en bezoekers alvast een gezond en gelukkig nieuwjaar! Doe vooral voorzichtig met vuurwerk.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (15)

Reageren
  1. Jesse

    Van het zelfde natuurlijk, hè!


    Jesse Sander (.nl)
    vr 31-12-2010 om 15:52
  2. Loller1

    Fijn nieuwjaar! Krijgen we weer zo\'n mail als vorige jaarwisseling?

    Dacht trouwens dat er in het centrale ML Versie 5 topic stond dat v5 nog dit jaar zou komen?

    vr 31-12-2010 om 15:55
  3. Roelvb

    Beetje aan de vroege kant, maar ik wel graag alle crew leden ook het beste wensen in 2011.

    Quote: loller1

    Dacht trouwens dat er in het centrale ML Versie 5 topic stond dat v5 nog dit jaar zou komen?


    Het streven is ooit dit jaar geweest, helaas is dat niet gelukt.
    Er is nooit belooft dat v5 dit jaar zou komen.


    vr 31-12-2010 om 17:23
  4. Hani

    Iedereen een fijne jaarwisseling en de beste wensen!


    Quote: loller1

    Fijn nieuwjaar! Krijgen we weer zo\'n mail als vorige jaarwisseling?

    Dacht trouwens dat er in het centrale ML Versie 5 topic stond dat v5 nog dit jaar zou komen?


    Werd vermeld dat de deadline is verschoven...

    vr 31-12-2010 om 18:42
  5. Bas

    FEEST!

    Oh ja, gelukkig 2011 tsjappies, mijn goede voornemen: Jullie nog meer irriteren met kut topics op MastaLine en mijn eigen subforum opeisen!


    HOI!
    za 01-01-2011 om 00:53
  6. Koala

    gelukkig nieuwjaar en veel gezondheid

    groetjes Ineke

    za 01-01-2011 om 14:40
  7. Boothill

    Iedereen een gelukkig 2011, ben benieuwt naar de nieuwe look

    za 01-01-2011 om 15:47
  8. Pascallj

    Van t\'zelfde . Ik hoop dat er veel gaat veranderen op ML. Ben benieuwd!

    zo 02-01-2011 om 10:53
  9. Simmie

    Yup! Gelukkig nieuwjaar!

    zo 02-01-2011 om 11:52
  10. Redmar

    gelukkig nieuwjaar!

    zo 02-01-2011 om 14:20
  11. Fifa06

    Ook al is het nu wel facking te laat, happy new year and stuff

    zo 02-01-2011 om 19:05
  12. Frezo

    De beste wensen!


    zo 02-01-2011 om 20:06
  13. Robbert159

    De beste wensen en een gelukkig 2011 toegewenst!


    Vind ze allemaal op
    zo 02-01-2011 om 23:33
  14. Joostjuh

    oook vanaf mijn kant wil ik iedereen de beste wensen toe wensen !

    ma 03-01-2011 om 20:58
  15. Stadio

    .