17/01/2011 10:52

MastaLine verwelkomt 60.000ste lid!


Het is ons niet onopgemerkt gebleven dat gisteravond het ledenaantal het magische getal van 60.000 heeft bereikt. Uiteraard willen we dit ook met de rest delen. Een vrouwelijk lid genaamd \'nelly1\' uit België mag zich zich daarom gelukkig prijzen met deze eretitel op MastaLine. Ons streven gaat uit naar weer een nieuwe mijlpaal op MastaLine.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (26)

Reageren
  1. Jesse

    Hoera!
    Op naar de de 2e 60.000 streak, als er weer een schoonmaak is gehouden. :\')

    Bewerkt door Jesse op ma 17-01-2011 om 11:07
    Jesse Sander (.nl)
    ma 17-01-2011 om 11:06
  2. Simmie

    Ollé!

    ma 17-01-2011 om 12:24
  3. Wii0fan

    Heel leuk natuurlijk, maar dan moeten ze ook wel eens online zijn.
    De afgelopen maaaanden is er bijna niemand online.
    Ik weet nog wel in de \'\'gouden tijden\'\' meer dan 10 mensen tegelijk online...

    ma 17-01-2011 om 13:29
  4. Loller1

    Als alle inactieve leden worden verwijdert halen we misschien net de 100...

    Hoera voor ML! Hopelijk brengt MLV5 er nog meer!

    ma 17-01-2011 om 16:18
  5. Jesse

    Quote: wii0fan

    Ik weet nog wel in de \'\'gouden tijden\'\' meer dan 10 mensen tegelijk online...


    Gouden tijden? :\')
    40+ ingelogde maembers waeren goud\'n tied\'n mien jung.


    Jesse Sander (.nl)
    ma 17-01-2011 om 16:30
  6. Dln

    Woejj, en meer dan de helft leeft onder een steen.
    Kom op met die v5 en begin ML te promoten.


    Like whutt.. 1||
    ma 17-01-2011 om 16:56
  7. Frezo

    Quote: jesse

    [..]

    Gouden tijden? :\')
    40+ ingelogde maembers waeren goud\'n tied\'n mien jung.

    Haha inderdaad.. maarja.. we worden ouder, hebben meer zaken aan ons hoofd (Facebook, Hyves en Twitter hebben het er ook niet beter op gemaakt voor fora) en dus besteden we wat minder tijd op bepaalde websites. En als er minder nieuw binnenkomt dan er minder actief wordt, wordt het rustiger.


    ma 17-01-2011 om 17:56
  8. Wii0fan

    Quote: jesse

    [..]

    Gouden tijden? :\')
    40+ ingelogde maembers waeren goud\'n tied\'n mien jung.

    Ja, ik zeg maar 10 want anders... :\')

    ma 17-01-2011 om 18:49
  9. Loller1

    Stiekem is het gewoon een kettingreactie dat MastaLine dood!

    ma 17-01-2011 om 20:28
  10. Fifa06

    Yay
    En op welk actieve leden aantal zitten we nu?

    ma 17-01-2011 om 21:54
  11. Robbert159

    Waarom word er niet zo erg teruggerekend als in jullie vorige \'\'hoera, we hebben zoveel leden-topic\'\'

    http://www.mastaline.com/?pagina=nieuws/bericht&id=821

    Dan zal ik het maar doen.
    in ongeveer 4 jaar 10.000 leden, dus dat zijn rond de 6~7 leden per dag.

    En dan zo weinig actieve leden; dat valt behoorlijk tegen ofniet?

    Snel ML v5 releasen dus voordat het compleet dood is hier en jullie dus werk voor niks hebben gedaan.


    Vind ze allemaal op
    ma 17-01-2011 om 23:39
  12. Loller1

    Hoe groot is het forum nu eigenlijk al?

    di 18-01-2011 om 18:05
  13. Fifa06

    Quote: loller1

    Hoe groot is het forum nu eigenlijk al?

    Groot als in?

    wo 19-01-2011 om 13:05
  14. Loller1

    Quote: fifa06

    [..]
    Groot als in?
    MB bij 50 000 leden was ML 61 MB groot dacht ik