22/02/2011 16:57

Nieuwe MsgPlus! Live 5 compatible met WLM 2011


Eerder deze maand is versie 5 van Messenger Plus! Live uitgebracht, welke naast Windows Live Messenger 2009 nu ook WLM versie 2011 compleet ondersteund. Naast de verbeterde ondersteuning is het programma aan een grondige make-over ondergaan, welke vele nieuwe eigenschappen en opties kent. Berichtgeschiedenis kan voortaan online worden opgeslagen, dit is vooral nuttig voor personen die op verschillende computers MSN'en. MsgPlus! Live 5 is uitgerust met maar liefst twintig verschillende talen, om de community van 62 miljoen gebruikers tevreden te houden.

Officiële change log:
  • Messenger Plus! support for Windows Live Messenger 2011 (including scripts and skins support.
  • Added support for Facebook contacts in Plus! Menus.
  • Support for older versions of Messenger (versions 8.x) has been removed. WLM 2009 is still supported.
  • Redesign of Plus! appearance. Complete facelift.
  • Provide automatic online logging from Messenger Plus! to msgplus.net in real-time.
  • Manually upload local logs to msgplus.net
  • Consult online log from www.msgplus.net or from the local log viewer.
  • Local logs can now be grouped by contact, Date or disk layout.
  • On the fly encryption/decryption from within the local log viewer.
  • Archive management with compression from within the log viewer.
  • Simplified log viewer search with syntax highlighting (also combine the search from the online log).
  • Added regular expression (Regex) in advance search mode.
  • Redesign preference window with easier tree list navigation and configuration item search.
  • Configuration item grouping by activities.
  • Redesigned emotion sounds and emoticon panels with sizeable window.
  • Quick access history panel with advanced filtering.
  • Fix of WLM messages of Warning for unsafe file type during auto accept request.
  • New copy e-mail to clipboard menu option in chat window.
  • We now disable messenger lock hotkey by default.
  • Brand new web site with tons of new features to come.


Zorg ervoor om tijdens de installatieprocedure de toolbar en zoekmachine-aanpassingen uit te schakelen, dit voorkomt achteraf veel narigheid.

Download Messenger Plus! Live 5
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgPlus

Reacties (13)

Reageren
  1. Loller1

    Heb hem al een tijdje geleden geïnstalleerd...

    di 22-02-2011 om 18:01
  2. Laurens

    Beetje een blunder dat Mastaline nooit heeft gemeld toen deze versie gereleased werd. Terwijl iets onzinnigs als een Msg Plus! Live plugin voor het WK voetbal bijvoorbeeld wel tijdig vermeld werd. Wat is het nut van een nieuws sectie als er zo met nieuws word omgegaan?

    Bewerkt door Laurens op di 22-02-2011 om 21:05
    di 22-02-2011 om 21:03
  3. Daydreamer

    Wou net zeggen, is die er nu pas? :\')
    Maar die bestaat dus alweer een tijdje en is geen nieuws meer.


    Groen Oldskool Lid
    di 22-02-2011 om 22:16
  4. Webmaster

    Quote: laurens

    Beetje een blunder dat Mastaline nooit heeft gemeld toen deze versie gereleased werd. Terwijl iets onzinnigs als een Msg Plus! Live plugin voor het WK voetbal bijvoorbeeld wel tijdig vermeld werd. Wat is het nut van een nieuws sectie als er zo met nieuws word omgegaan?

    Hey hey, niemand zegt dat ML de eerste is hiermee. Het gaat om de volledigheid.

    di 22-02-2011 om 23:50
  5. Enesg

    Oké, het is nu mogelijk op schermnamen van contactpersonen te zien in versie 2011.

    Maar ik zie nergens de mogelijkheid om die van mij zelf aan te passen.
    Ook zie ik geen optie om die advertenties onderaan weg te krijgen.

    Iemand die hier een script voor kan vinden? of zie ik een optie over het hoofd?

    wo 23-02-2011 om 10:38
  6. Fifa06

    het werd tijd

    do 24-02-2011 om 23:30
  7. Darkforcex

    YEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH EINDELIJK dl

    vr 25-02-2011 om 17:54
  8. Crimineeltj

    Quote: enesg

    Oké, het is nu mogelijk op schermnamen van contactpersonen te zien in versie 2011.

    Maar ik zie nergens de mogelijkheid om die van mij zelf aan te passen.
    Ook zie ik geen optie om die advertenties onderaan weg te krijgen.

    Iemand die hier een script voor kan vinden? of zie ik een optie over het hoofd?


    Reclame enzo haal je weg met apatch niet met msgplus.


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    zo 27-02-2011 om 12:21
  9. Webmaster

    Quote: crimineeltj

    [..]

    Reclame enzo haal je weg met apatch niet met msgplus.

    Vroeger kon dat wel, echter toen werd Patchou bevriend met Microsoft, en dat paste natuurlijk niet in het plaatje!

    di 01-03-2011 om 11:31
  10. Scatty

    nu nog op een patch wachten hoop dat die er nog komt

    Bewerkt door Scatty op do 03-03-2011 om 18:38
    do 03-03-2011 om 06:23
  11. Daydreamer

    Ik rip je hele site, je copyright is verlopen.


    Groen Oldskool Lid
    vr 04-03-2011 om 14:30
  12. Tim

    Let\'s try it then...

    Wat is Yuna Software nou weer overigens? Hebben ze de naam omgedoopt of is het overgenomen?

    Ik ben er nu al niet blij mee, ik heb een Justin Bieber knop in mijn gespreksvenster...

    Bewerkt door Tim op zo 06-03-2011 om 15:26
    zo 06-03-2011 om 14:39
  13. Frank701

    Quote: enesg

    Oké, het is nu mogelijk op schermnamen van contactpersonen te zien in versie 2011.

    Maar ik zie nergens de mogelijkheid om die van mij zelf aan te passen.
    Ook zie ik geen optie om die advertenties onderaan weg te krijgen.

    Iemand die hier een script voor kan vinden? of zie ik een optie over het hoofd?


    als je die reclame van MSN zelf bedoelt die onder aan een gesprek staat kan je weghalen door op je naam te klikken -> Meer Opties -> berichten en dan moet je "Uitgebreid voetvenster weergeven in gespreksvenster" wegvinken.
    Als je het over msnPus! reclame hebt weet ik het niet en schermnaam weet ik ook niet

    ma 21-03-2011 om 20:06