09/03/2011 15:00

MastaLine V5 Pre-release Party @ Studio Mastaline


Ongeveer 10 maanden geleden werd er tijdens de uitzending van Studio Mastaline aangekondigd dat er een nieuwe versie van Mastaline op komst zou zijn. De reacties waren gemengd. Een aantal maanden later, is het bijna zo ver. De komende weken zullen de puntjes op de spreekwoordelijke \'i\' worden gezet. De release is al bijna in zicht.

Om te vieren dat V5 bijna de lucht in gaat en om de definitieve release datum bekend te maken, zal er zaterdag 19 maart een uitzending plaats vinden van Studio Mastaline. Deze uitzending zal beginnen om 20:30 uur. Op de pagina http://radio.mastaline.com wordt op de dag zelf instructies geplaatst hoe je kunt meeluisteren.

Ook zullen we tijdens de uitzending aanwezig zijn op de chat. Op deze manier kunnen jullie feedback en input geven op de muziek, de grappen en grollen van Onno & Chielt, en de previews van ML V5 die wij naar buiten brengen. We beloven er een aflevering van te maken waar nog lang over gesproken gaat worden. We hebben er zin in, en wij hopen dat jullie dat ook hebben. Zorgen jullie voor bier, chips en cola (en koekjes), dan zorgen wij voor de entertainment. Arrivederci!
Door Chielt In Site updates

Reacties (50)

Reageren
  1. Fusionboy

    Doen jullie leuk, ben benieuwd

    wo 09-03-2011 om 15:35
  2. Jesse

    Ik ben waarschijnlijk niet van de partij. Maarja, wie weet.
    Wel weer eindelijk een radio uitzending.

    Edit: Ben wel van de partij.

    Bewerkt door Jesse op vr 11-03-2011 om 19:59
    Jesse Sander (.nl)
    wo 09-03-2011 om 16:15
  3. Loller1

    ik ben ee waarscheinlijk, ik ben benieuwd hoelang erover gesproken gaat worden...

    EDIT: is er nu eigenlijk al een relaese datum of krijgen we dat over 10 daagjes te horen?

    Bewerkt door Loller1 op wo 09-03-2011 om 16:43
    wo 09-03-2011 om 16:32
  4. Webmaster

    Quote: loller1

    ik ben ee waarscheinlijk, ik ben benieuwd hoelang erover gesproken gaat worden...

    EDIT: is er nu eigenlijk al een relaese datum of krijgen we dat over 10 daagjes te horen?

    Krijg je in de uitzending te horen

    Bewerkt door Webmaster op wo 09-03-2011 om 16:49
    wo 09-03-2011 om 16:49
  5. Kecin

    Nice, het schiet dan ookal lekker op moet ik zeggen .
    Go TeamML!


    I A M T H E L A W .
    wo 09-03-2011 om 16:51
  6. Explo

    kijk aan! dat noem ik eens goed nieuws!
    eindelijk weer eens een radio uitzending, hopelijk word het ouderwets gezellig!
    ben benieuwd wat de show gaat brengen en benieuwd naar v5.

    Vooral zo door gaan onno en de crew!


    Only the dead have seen the end of war.
    wo 09-03-2011 om 19:15
  7. Loller1

    Quote: webmaster

    [..]
    Krijg je in de uitzending te horen
    Quote: explo

    kijk aan! dat noem ik eens goed nieuws!
    eindelijk weer eens een radio uitzending, hopelijk word het ouderwets gezellig!
    ben benieuwd wat de show gaat brengen en benieuwd naar v5.

    Vooral zo door gaan onno en de crew!
    Stiekem klikt dat wat je zegt heel raar; ouderwets gezellig met de pre-relaese van MLv5 :\') snappen?

    wo 09-03-2011 om 22:49
  8. Explo

    Quote: loller1

    [..] [..]Stiekem klikt dat wat je zegt heel raar; ouderwets gezellig met de pre-relaese van MLv5 :\') snappen?


    Mwah spreek meer over de radio uitzending. En v5 pre release is nog niet eerder geweest dus dat is niet mogelijk in dat zinsverband.

    Maar ik vat hem

    Misschien leuk voor de uitzending:
    Telefonisch contact met jeroenzor over wat er allemaal gebeurt is.

    Bewerkt door Explo op do 10-03-2011 om 07:15
    Only the dead have seen the end of war.
    do 10-03-2011 om 07:03
  9. Daydreamer

    Ben benieuwd of hier nog weer wat niveau en leven in te stoppen is. Want het word vooral het laatste jaar wel snel minder..


    Groen Oldskool Lid
    do 10-03-2011 om 07:22
  10. Langkous

    Ik denk gelijk weet aan Davy, de kranten die hij gedumpt haden dat zijn moeder aan de telefoon kwam.


    Ik moet hem dat nog steeds vertellen dat het een grap was.

    do 10-03-2011 om 11:58
  11. Darkmark

    Nice !

    Mocht tijd worden dat V5 een releasedatum ging krijgen
    Want het doet stiekem toch een beetje pijn om te zien hoe wat ooit je favoriete forum was, nu een langzame dood te zien sterven ..

    Dus tijd om er met V5 nieuw leven in te blazen

    do 10-03-2011 om 13:13
  12. Bnc

    Ik hoop dat het een succes wordt. Zoals sommigen misschien al gemerkt hebben ben ik de laatste tijd vrij inactief. Komt inderdaad door het serieus dalende niveau. Hopelijk stijgt het weer een beetje.

    do 10-03-2011 om 16:18
  13. Sarvice

    Ik kom natuurlijk ook luisteren! ben benieuwd!



    Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    do 10-03-2011 om 17:14
  14. Bas

    Zet de \'screens\' en datum ook wel op de site he... je boi Bas kan dit niet volgen


    HOI!
    do 10-03-2011 om 18:44
  15. Explo

    Quote: bas

    Zet de \'screens\' en datum ook wel op de site he... je boi Bas kan dit niet volgen


    Godver kut, je stelt me teleur


    Only the dead have seen the end of war.
    do 10-03-2011 om 18:55