21/03/2011 00:00

Morning-after App voor iPhone


Dit weekend is een nieuwe applicatie in de App Store van Apple verschenen. De app verwijderd automatisch Twitter en Facebook berichten van de vorige avond. Het doel van de app is mensen te beschermen wanneer ze iets te diep in het glaasje hebben gekeken.

De gebruiker kan instellen vanaf wanneer alle berichten verwijderd moeten worden. Als de fles drank om 8 uur word geopend, dan stelt de gebruiker in dat alle berichten na 8 uur verwijderd moeten worden.

De app verwijderd niet alleen updates van de sociale netwerken, maar wist ook foto’s, commentaren bij anderen en priveberichten berichten op Twitter en Facebook. De makers van de app omschrijven de applicatie als de eerste ‘morning-after-app’.+

iPhone gebruikers kunnen de app kopen in de appstore voor €1.59.



Met dank aan Langkous. Ook iets opmerkelijks gezien? Vertel het ons!
Door Chielt In Mobile devices

Reacties (7)

Reageren
  1. Marijn

    Hmmm, kan nog eens nuttig zijn, maar zou meer wat zijn voor hyves.


    "Two is better than one."
    ma 21-03-2011 om 23:24
  2. Bas

    Quote: marijn

    Hmmm, kan nog eens nuttig zijn, maar zou meer wat zijn voor hyves.


    Wie gebruikt er nou nog Hyves


    HOI!
    ma 21-03-2011 om 23:36
  3. Deadskulk4

    Kan erg handig zijn.
    Maar dan moet je niet perongeluk in een dronken bui alles laten verwijderen

    Bewerkt door Deadskulk4 op ma 21-03-2011 om 23:50
    GR. Clarkski

    ma 21-03-2011 om 23:48
  4. Darkmark

    Als ik behoorlijk wat op heb krijg ik eigenlijk niet eens neigingen om m'n iPhone te pakken xD
    Meer zin om te feesten dan enzo.
    Sowieso blijft m'n telefoon tijdens een avondje stappen eigenlijk voor 95 % in m'n broekzak.

    Maar wel een grappige app dit, vraag me af wat de techniek er achter is.

    di 22-03-2011 om 00:24
  5. Marijn

    Quote: bas

    [..]

    Wie gebruikt er nou nog Hyves

    IK! Er gebruiken nog veel te weinig mensen facebook in mijn omgeving. Zodra ik weg kan bij hyves, doe ik dat


    "Two is better than one."
    di 22-03-2011 om 00:47
  6. Loller1

    Waar developers al niet opkomen om hun tijd in te steken

    di 22-03-2011 om 07:27
  7. Jesse

    Bestond er maar zoiets voor de SMS'jes die je op zo'n avond stuurt.


    Jesse Sander (.nl)
    di 22-03-2011 om 08:37