13/04/2011 18:00

MastaLine nieuws vernieuwd


Vandaag is de homepage vernieuwd. We vonden het tijd worden om het nieuws in een nieuw jasje te steken. Naast de visuele veranderingen, zijn op de achtergrond de nodige aanpassingen gedaan om het systeem up to date te houden. Het nieuwssysteem werkt nu met categorieën en tags, zodat berichten eenvoudig zijn terug te vinden. Verder worden getipte nieuwsberichten geplaatst onder de naam van de tipper, wel zo attent dachten wij.

Om het "tippen" een boost te geven, zullen wij actieve posters op lange termijn gaan belonen. Echter, om duidelijk te maken wat wel en niet op de site wordt geplaatst, hebben we speciale richtlijnen opgesteld waar nieuwsberichten aan moeten voldoen.
Tags mastaline
Door Webmaster In Site updates

Reacties (11)

Reageren
  1. Kecin

    Cool, ook leuke admin knopjes en web 2.0 share meuk... Nicenice!


    I A M T H E L A W .
    wo 13-04-2011 om 18:40
  2. Leone

    Goede verbetering, vooral die slider vind ik ook goed gelukt.
    Nu is de homepage tenminste niet alleen maar nieuwsberichten onder elkaar.

    Verder zou ik het wel handig vinden, dat als je op het tekstballon klikt met het aantal reacties dat je dan meteen zelf een reactie kan plaatsen.

    wo 13-04-2011 om 18:58
  3. Webmaster

    Quote: leone

    Verder zou ik het wel handig vinden, dat als je op het tekstballon klikt met het aantal reacties dat je dan meteen zelf een reactie kan plaatsen.

    Daar dacht ik ook aan, maar op dat moment hebben mensen nog niet het volledige bericht gelezen. Wellicht krijg je dan commentaar met aanvullingen, welke reeds genoemd zijn in het volledige bericht en/of in andere reacties.

    Bewerkt door Webmaster op wo 13-04-2011 om 19:08
    wo 13-04-2011 om 19:07
  4. Leone

    Oké dat snap ik wel, maar dan zou ik hem linken naar de reacties die al zijn geplaatst. want als je dat tekstballonetje zo ziet heb je toch de indruk en eigenlijk ook de verwachting dat er op te klikken valt.

    wo 13-04-2011 om 19:43
  5. Kecin

    Quote: leone

    Oké dat snap ik wel, maar dan zou ik hem linken naar de reacties die al zijn geplaatst. want als je dat tekstballonetje zo ziet heb je toch de indruk en eigenlijk ook de verwachting dat er op te klikken valt.


    Ik klikte er idd ookal op hehe...


    I A M T H E L A W .
    wo 13-04-2011 om 20:58
  6. Pascallj

    Ziet er weer zeer netjes uit hoor! Leuk om al die verbeteringen te zien hier op ML!

    wo 13-04-2011 om 21:36
  7. Loller1

    Zeker wel netjes!

    Bij de slider enkel een negatief puntje: waarom staat 'Forum' bijvoorbeeld verder naar rechts dan de tekst daar onder?

    Bewerkt door Loller1 op wo 13-04-2011 om 22:26
    wo 13-04-2011 om 22:02
  8. Bas

    Niet lullig bedoeld, maar de nadruk zou niet meer gelegd worden op Messenger nieuws, waarom is de slide die dan standaard als eerste open staan de slide met Windows Live Messenger meuk?

    Verder wel tof hoor


    HOI!
    wo 13-04-2011 om 22:50
  9. Loller1

    Ik stem op meer nieuwsberichten op de voorpagina (met al een stukje tekst bedoel ik dan)! Nu zijn nieuwsitems te snel weer van de voorpagina af.

    do 14-04-2011 om 12:36
  10. Webmaster

    Quote: loller1

    Ik stem op meer nieuwsberichten op de voorpagina (met al een stukje tekst bedoel ik dan)! Nu zijn nieuwsitems te snel weer van de voorpagina af.

    Een mooie tip, gelijk doorgevoerd. Nu zie je 6 berichten ipv 4.

    do 14-04-2011 om 13:21
  11. Loller1

    Quote: webmaster

    [..]
    Een mooie tip, gelijk doorgevoerd. Nu zie je 6 berichten ipv 4.


    Misschien is het ook een goed idee om de pagina waar alle nieuwsberichten (die waar je naartoe gaat als je op 'Meer' klikt in het onderste kader) staan te verdelen in meerdere pagina's. Want vandaag werden er evenveel nieuwsberichten gepost als in de laatste 3 4 5 maanden van 2010. En als het aan dit temp doorgaat, dan kan die pagina volgens mij toch wel eens iets té lang worden.

    Bewerkt door Loller1 op do 14-04-2011 om 20:16