14/04/2011 19:29

Beperkingen voor gratis versie Spotify


Slecht nieuws voor de fans van het populaire programma Spotify. De maker van het programma waarmee men muziek kan luisteren gaan de beperkingen van de gratis versie verscherpen. Vanaf zes maanden na hun registratie kunnen gebruikers van de gratis versie een nummer nog maar vijf keer afspelen. Ook zal de maximale speelduur per maand gehalveerd naar tien uur, nu is dat nog 20 uur welke na 6 maanden op uur 10 uur wordt vastgesteld.

Volgens Spotify zijn de wijzigingen, die op 1 mei van kracht worden, nodig om de gratis abonnementen te kunnen blijven aanbieden. Voor betalende gebruikers verandert er niets, benadrukt het bedrijf. Een abonnement kost 5 tot 10 euro per maand; bij het duurdere abonnement kan ook muziek worden geluisterd op een mobiele telefoon.

Begin maart passeerde het aantal betalende Spotify-gebruikers de mijlpaal van één miljoen gebruikers.
Door Aar In Internet Bron Tweakers.net

Reacties (9)

Reageren
  1. Qaox

    Gofferdomme

    do 14-04-2011 om 19:40
  2. Christan

    Quote
    Slecht nieuws voor de fans van het populaire programma Spotify. De maker van het programma waarmee men muziek kan luisteren gaan de beperkingen van de gratis versie verscherpen.

    Vanaf zes maanden na hun registratie kunnen gebruikers van de gratis versie een nummer nog maar vijf keer afspelen. Ook zal de maximale speelduur per maand gehalveerd naar tien uur, nu is dat nog 20 uur welke na 6 maanden op uur 10 uur wordt vastgesteld.

    Ook een beperking is dat een bepaald muzieknummer straks nog maar vijf keer kan worden beluisterd.

    Volgens Spotify zijn de wijzigingen, die op 1 mei van kracht worden, nodig om de gratis abonnementen te kunnen blijven aanbieden. Voor betalende gebruikers verandert er niets, benadrukt het bedrijf. Een abonnement kost 5 tot 10 euro per maand; bij het duurdere abonnement kan ook muziek worden geluisterd op een mobiele telefoon.

    Begin maart passeerde het aantal betalende Spotify-gebruikers de mijlpaal van één miljoen gebruikers.

    Staat een beetje dubbelop.

    On: Ik gebruik dat spotify toch niet. Vond het eerst wel leuk omdat je dan toch legaal en gratis muziek kon luisteren. Zulke acties zullen het downloaden dan toch weer stimuleren.

    do 14-04-2011 om 19:49
  3. Loller1

    Quote: qaox

    Gofferdomme
    Zo is het ja!

    on: Spijtig voor de gebruikers van de gratis versie van die dienst. Maar ik gebruik het toch niet...

    *Snapt niet wat dit met browsers te maken heeft... Past dit niet beter bij Internet?

    Bewerkt door Loller1 op do 14-04-2011 om 19:52
    do 14-04-2011 om 19:51
  4. Aar

    Quote: christan

    Staat een beetje dubbelop.

    Thnx voor de kritiek .

    Ik gebruik ook geen Spotify, met vele GB's aan muziek heb ik dat niet nodig.

    do 14-04-2011 om 20:11
  5. Fifa06

    Jeej!!!
    Prima dat ze dat doen, moet je maar wat gaan betalen voor je muziek!

    do 14-04-2011 om 22:50
  6. Crimineeltj

    Nog nooit dit programma gezien en met een eigen grote muziek collectie ook niet nodig


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    do 14-04-2011 om 23:14
  7. Aar

    Quote: fifa06

    Jeej!!!
    Prima dat ze dat doen, moet je maar wat gaan betalen voor je muziek!

    Of gewoon via de andere weg binnenhalen, dan kost het alleen nog wat tijd.

    do 14-04-2011 om 23:47
  8. Darkmark

    Gebruik gewoon Grooveshark.
    Is ook gratis, maar dan onbeperkt muziek luisteren en geen reclame.

    vr 15-04-2011 om 01:45
  9. Scumrules

    Grrrr... denk je eindelijk iets leuks te hebben gevonden om gratis goede muziek mee te luisteren, krijg je dit weer. Haha dan maar weer downloaden he